Gå til innhold

Abit IC7 Max 3


EDB

Anbefalte innlegg

Hehe. Jeg trodde det skulle være lett :p :\ Men men. Har du mulighet for å ta et bilde når du gjør denne modden? Slik at jeg ser hvordan den ser ut og hvordan du gjør det!!

 

Mvh Eirik

Faktisk er ikke modden så vanskelig, den som får vdimm stabil opp til 3.2V. Men VTT modden er vanskelig, og den har jeg ikke tenkt til å prøve meg på, desverre. Den går over mine kunnskaper :p

 

Men jeg skal selvfølgelig legge ut bilder her og beskrive hvordan jeg gjorde det.

 

:)

Heisan!

 

Ja det hadde vert kanon hvis du la ut bilder og forklaring :yes:

 

Men når skal du utføre modden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe. Jeg trodde det skulle være lett :p :\ Men men. Har du mulighet for å ta et bilde når du gjør denne modden? Slik at jeg ser hvordan den ser ut og hvordan du gjør det!!

 

Mvh Eirik

Faktisk er ikke modden så vanskelig, den som får vdimm stabil opp til 3.2V. Men VTT modden er vanskelig, og den har jeg ikke tenkt til å prøve meg på, desverre. Den går over mine kunnskaper :p

 

Men jeg skal selvfølgelig legge ut bilder her og beskrive hvordan jeg gjorde det.

 

:)

Heisan!

 

Ja det hadde vert kanon hvis du la ut bilder og forklaring :yes:

 

Men når skal du utføre modden?

Var snakk om at vi(meg og Gef) skulle utføre modden neste helg.. Skal selvfølgelig ta rikelig med bilder!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Så at mange har skrudd ned hastigheten på OTES vifta til 50%? hvor gjør jeg det? (la meg gjette, BIOS?). regner med at den originalt ligger på 100%. Skjønner ikke hvor alle har bråket fra, min bråker ikke i det hele tatt, virker nesten som om den er inaktiv også, blåser omtrent ikke noe luft.

Endret av Mello
Lenke til kommentar
Så at mange har skrudd ned hastigheten på OTES vifta til 50%? hvor gjør jeg det? (la meg gjette, BIOS?). regner med at den originalt ligger på 100%. Skjønner ikke hvor alle har bråket fra, min bråker ikke i det hele tatt, virker nesten som om den er inaktiv også, blåser omtrent ikke noe luft.

Har min på 35%.. Hører den godt hos meg når alle andre vifter sviver på 5v.. Jeg bruker speedfan til å justere den ned med..

Lenke til kommentar
Har min på 35%.. Hører den godt hos meg når alle andre vifter sviver på 5v.. Jeg bruker speedfan til å justere den ned med..

 

 

Får ikke stilt OTES kjølinga mi med speedfan jeg.Er det noe spessielt jeg må stille på for å få gjort det? Jeg får bare stilt NB og cpu vifta.

 

 

Mvh

 

 

Eirik

Lenke til kommentar
Joda vifta snurrer den og luft er der også,

hmm, merkelig, min snurrer, men produserer lite luft, for å si det slik, kanskje den er defekt :( , uansett, dette må undersøkes nærmere.....

Vel det er ikke store trykket husk det er en liten vifte og det er ikke akkurat store hullene i den kanalen som er inne på kortet, vitsen er vel ikke stort trykk men å holde luften i bevegelse rundt disse transistorne.

Lenke til kommentar
Har min på 35%.. Hører den godt hos meg når alle andre vifter sviver på 5v.. Jeg bruker speedfan til å justere den ned med..

 

 

Får ikke stilt OTES kjølinga mi med speedfan jeg.Er det noe spessielt jeg må stille på for å få gjort det? Jeg får bare stilt NB og cpu vifta.

 

 

Mvh

 

 

Eirik

NB og OTES går under samme innstilling..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...