Gå til innhold

div, ang bruk av forumet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, og velkommen til oss!

Mener å huske at det er tidsperre på å sende PM og bytte bilde helt i starten, men det skal i alle fall gå i orden ganske snart! 

Ellers er det bare å send oss moderatorer en melding om du lurer på hvor du skal poste innlegg du er usikker på hvor passer, vi bistår gjerne!  Evt kan du også benytte kategorien "tilbakemeldinger til forumet" for å spørre om ting, vi sjekker den relativt regelmessig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hårek skrev (20 timer siden):

Meny for profil innstillinger (oppe til høyre). Se på venstre side en knapp for Profilbilde.
Forumet har ikke signaturer.

Denne knappen er ikke tilstedeværende, vil tro det er pga. følgende svar. Takk likevel! 

GiaMahan skrev (20 timer siden):

Hei, og velkommen til oss!

Mener å huske at det er tidsperre på å sende PM og bytte bilde helt i starten, men det skal i alle fall gå i orden ganske snart! 

Ellers er det bare å send oss moderatorer en melding om du lurer på hvor du skal poste innlegg du er usikker på hvor passer, vi bistår gjerne!  Evt kan du også benytte kategorien "tilbakemeldinger til forumet" for å spørre om ting, vi sjekker den relativt regelmessig :)

Hei og takk for det! 
Det var noe sånt jeg spekulerte i, hadde håpt at noen visste litt om hvor lenge. Kan vel anta at det ligger på noe sånt som 1 uke? 

Igjen takk for det, det var også dessverre slik at det er en slags tidssperre for å sende PM også, så jeg tydde til å poste dette emnet.

Takk til dere begge for svar. 😄

Lenke til kommentar

Jeg tror du skal ha mulighet til disse tingene den 4. januar, for jeg ser du ble medlem 28.des, da har det akkurat gått en uke! Flytter denne tråden din til kategori for tilbakemeldinger, du har postet i kategori som er arkivert, så egentlig flaks at Hårek og jeg så tråden din fordi denne ikke er i bruk egentlig. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...