Gå til innhold

LG eller philips?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal kjøpe ny tv, men siden jeg bor på et lite rom må tven også være liten. nå har jeg kommet fram til å enten kjøpe LG 32" LM6300 Full HD Smart TV 32LM6300 til 3995kr, eller Philips 32" Smart LED HD TV 32PFS6905 til 3490kr. Noen her som kan litt om tv'er og har noen innslag? eneste jeg vet er at jeg vil ha smart tv, men utenom det kan jeg ingen ting om tv, kommer til å bli brukt til streaming og litt gaming (ps). 

Hvilken ville du valgt? eller eventuelt annen liten tv til under 5000kr? :) 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor smart TV ønsker du? De lavere seriene fra Philips har Saphi, og er ikke blant de beste smart-TV-løsningene. Det finnes dårligere, for eksempel fra Grundig, men du må velge å enten kjøpe en Smart-TV som funker bra (nok), eller en stokk dum TV og en Apple TV eller Chromecast (eller tilsvarende) for å gjøre den smart. LGen hadde tidligere NetCast, som var svært lite brukervennlig og meget ustabilt, men har nå WebOS, som har utviklet seg fra "greit nok" til å bli på nivå med Tizen (fra Samsung), som jeg tidligere vurderte som den beste Smart-TV-løsningen. Nå som Android-TV har utviklet seg noen år, er det nok den jeg anbefaler. Den er ikke så enkel i bruk som WebOS og Tizen, men har flere muligheter. Android er mest vanlig på større/dyrere TVer. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...