Gå til innhold

bra satelitt høytalere med sub


Anbefalte innlegg

jeg har tenkt jeg kanskje skulle kjøpe meg et lite kompakt anlegg.. så jeg tenkte på sånn satelitt greie med subwoofer, har hørt på noen av disse å dem dunker ganske bra. det jeg er på utkikk etter er noe som dunker bra men kan også spille høyt. jeg liker att det rumler litt i veggene selv når jeg ikke spiller så alt for høyt.

 

jeg har sett på denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...11&GrpID=2&s=pl å lurer på om den er noe verdt? tar gjerne imot andre alternativer for jeg har null peiling på sånn der.

 

maksimum pris er 1500 kr, helst litt under

Endret av Bushnell
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo det vil du. Skal selv hente mitt Z-2200 hos flexi-data imorgen. Hørte på både creative sin og logitech sin og eg syns logitech'n var mye bedre. Fifanken for en bass. Mener det var en lignende tråd som eg startet eller postet i.

 

Btw som sagt så er jo z-2200 lille broren til z680 bare at den har subb foresterker på 120watt (z680 har 185watt) og er 2.1 istendefor 5.1 eller er det samme elementer.

 

Edit: Fant link til forrige tråd om z-2200

 

http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry1580382

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke kjøpe ordentlig hi-fi utstyr ?

Det behøver ikke å koste mer...

 

Og hvorfor MÅ du ta med disse nye høytalerne dine på lan.

På lan burde folk bruke hodetelefoner !

Er så dritt lei av musikk som spilles her og der rundt meg på alle kanter. :devil:

Endret av Menkromsen
Lenke til kommentar
Hvorfor ikke kjøpe ordentlig hi-fi utstyr ?

Det behøver ikke å koste mer...

 

Tror ikke du får så veldig mye bedere lyd på et "hifi" annlegg til den prisen..

Tror ikke du vil få noe i det hele tatt...bortsett fra noe drit.....

Link? :p

Btw: De høytallerne der er knall gode forresten! skal kjøpe på bursdagen min...

Edit: Snøhund har du fått dine?

Bra lyd osv...? :p

Nå leste jeg en test av de, ble forelsket jeg :love:

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar

Etter det jeg har hørt er de Logitech Høyttalerne supre.

 

Selv har jeg Z-680 og er storfornøyd. og z-2200 skulle vel være ca det samme,

bortsett fra 5.1 og en kraftigere sub? så jeg tror ikke du vil angre. :yes:

 

En liten ting er at høyttaler grillen står såpass langt fra elementet at den påvirker lyden noe, men den er det bare å dra av (plugger).

Endret av gafflek
Lenke til kommentar
Visst det var til meg så thx :)

Kan du finne et bra lydkort til disse høytallerne for meg også? :thumbup:

Manglet en pci bracket på hk'et mitt som skulle fulgt med slik at jeg fikk 5,1 men siden jeg ikke har den trenger jeg et nytt et :)

Og gir disse bedere lyd en de andre nevnte her?

Nei, de gir LANGT dårligere lyd. Satelittene er dobbelt så små, da begynner de å bli små.. En kamerat har det samme bare i 5.1 gir helt ok lyd. Men det er noe HELT annet med Z-2200 eller Megaworks greiene.

Lenke til kommentar
Visst det var til meg så thx :)

Kan du finne et bra lydkort til disse høytallerne for meg også? :thumbup:

Manglet en pci bracket på hk'et mitt som skulle fulgt med slik at jeg fikk 5,1 men siden jeg ikke har den trenger jeg et nytt et :)

Og gir disse bedere lyd en de andre nevnte her?

Nei, de gir LANGT dårligere lyd. Satelittene er dobbelt så små, da begynner de å bli små.. En kamerat har det samme bare i 5.1 gir helt ok lyd. Men det er noe HELT annet med Z-2200 eller Megaworks greiene.

Okey takk for den :)

Da blir det de andre likvell. ;)

Lenke til kommentar

Altec er vel den vi kan sidestille med Logitech, flott design og gode høyttalere.. Creative, vel, jeg liker ikke Creative... enkelt og greit, basert på egen erfaring.. og jeg har hørt andre klage over deres produkter også, så jah... det sier seg selv da..

Men ja, jeg sitter selv med et Logitech Z-560 og er topp fornøyd med det.. Så gå for Logitech eller Altec Lansing!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...