Gå til innhold

Hydrauliker fag tekniker lønn?


Gjest 31c3a...f8c

Anbefalte innlegg

Gjest 31c3a...f8c

Hei, har tilbudet om å ta fag tekniker utdanning som hydrauliker. 
Koster meg kr 125.000kr++
Utdanninger er hos Krm og taes på deltid med jobb.

Jobber i dag som service tekniker med fast mnd lønn på 49500kr. Fleksitid, ikke overtids betalt tross til tider meget ugunstige arbeidstider. 


Det jeg lurer på er, vil jeg med denne typen utdanning stå mye bedre rustet, og formelt «kvalifisere» meg til andre lignende jobber med samme lønn? F.eks offshore?

Vet det blir mye kommer ann på osv men  håper da på mange svar. 
 

Anonymous poster hash: 31c3a...f8c

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg var inne og titte raskt utdannelsen og den virker solid nok den, om du i tilegg kan kombinere kompetansen som Service tekniker så skal du vertfall stille sterkt til og få fast jobb inne maritim/offshore sektor,  du vil vell kunne jobbe i typiske service selskap som reiser rundt og driver med overhaling av skip og rigger, jeg er usikker på hva lønna til sånne er men du burde nok få en bedre deal en fleksitid og 0 i overtidsbetaling. 
 

I stavanger er Feks GMC Maritime et selskap som driver i denne sektoren, hvor de har alt av personel til service og vedlikehold av ca alt som flyter, jeg vet de er meget glad i fleksible folk som kan uføre en rekke oppgaver på kryss og tvers av fag. i Bergen er vell CCB noe tilsvarende.

Lenke til kommentar
Gjest 31c3a...f8c
Mato skrev (3 timer siden):

jeg var inne og titte raskt utdannelsen og den virker solid nok den, om du i tilegg kan kombinere kompetansen som Service tekniker så skal du vertfall stille sterkt til og få fast jobb inne maritim/offshore sektor,  du vil vell kunne jobbe i typiske service selskap som reiser rundt og driver med overhaling av skip og rigger, jeg er usikker på hva lønna til sånne er men du burde nok få en bedre deal en fleksitid og 0 i overtidsbetaling. 
 

I stavanger er Feks GMC Maritime et selskap som driver i denne sektoren, hvor de har alt av personel til service og vedlikehold av ca alt som flyter, jeg vet de er meget glad i fleksible folk som kan uføre en rekke oppgaver på kryss og tvers av fag. i Bergen er vell CCB noe tilsvarende.

Takk for svaret, kanskje bare satse da!😄

Anonymous poster hash: 31c3a...f8c

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...