Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-404071
Simsingh skrev (2 timer siden):

Jeg har tenkt å kjøpe meg hodetelefoner. har ikke så mye peiling på hva som er bra. 

tenker å bruke rundt 1500-1700 kr. er det noen som har anbefalinger for hva som er bra? :) har snust litt på Sony WH-XB900N og WH-H900N. og et par fra BOSE. 

 

Takk på forhånd. 

Jeg ville ventet til Sony WH-1000 XM3 er på tilbud igjen. Da er det omtrent på budsjettet ditt, og du får ganske mye for pengene. https://prisguiden.no/produkt/sony-wh-1000xm3-341650

Lenke til kommentar

Først og fremst må du bestemme deg for hva du vil ha.

Noen er best på støyisolering (dvs både støy inn og at du kan guffe mer uten å plage andre)

Andre er bedre på lydkvalitet hvis du f.eks hører på en musikkstil som drar særdeles nytte av dette og samtidig har særdeles følsomme ører. Andre igjen er bedre på tale hvis dét er viktig for deg.

 

Selv valgte jeg i fjor eller forifjor Sony sin xm3 på grunn av at støyisolering sto høyest på prioriteringslisten her. Jeg sammenlignet disse med et Bose headset i samme prisklasse med han jeg sitter på kontor med og lydisoleringen var bedre på Sony sitt enn Bose. Så lenge jeg blæster musikk hører åpenbart ikke jeg noe anyway, men med sony sitt headset hørte de ingenting mens med Bose sitt kunne de høre musikken svakt om de hørte etter. For min del opplevdes lydkvaliteten lik, men jeg er ikke særlig sensitiv til sånne ørsmå nyanser på dét punktet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...