Gå til innhold

Oppfølger til Mafia?


Anbefalte innlegg

Mafia er definitivt et av tidenes beste singleplayer-spill, i alle fall etter min mening. Noen som har hørt om vi noensinne vil få se en oppfølger?

 

Veit at de driver og surrer med en PS2-versjon av Mafia, men som PC-spiller må jeg si at en oppfølger til de grader kunne blitt en stor spillopplevelse...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tja blir litt vanskelig siden hovedpersonen (thomas Angelo) dør........ :(

men det hadde vært kult! uten tvil! :green:

Og hvorfor skulle man ikke kunne bruke en av de andre ? Kanskje han bil fyren/mekanikeren (husker ikke hva han heter) fikk et slag i hodet/medisin slik at han ble litt mer "sane" ? :D hehe..

 

Dét hadde vært noe det !!! :wow:

Lenke til kommentar
Kanskje de lager en "Mafia: Online", det kunne ha blitt bra  ;)

Hadde blitt litt kjedlig med det samme også da, med mindre det var et MMO. 10 folk i "The City of Lost Heaven" :roll:

 

Hadde vært meget bra: Mange fete biler fulle av folk og masser av drive-by's :cool:

Endret av HeavenHell
Lenke til kommentar
En oppfølger bør ihvertfall inneholde mer action, og mindre kjedelig kjøring. En mer passende tittel ville for min del vært: "1930's Taxi-driver" evt. "Driving Miss Daisy".

 

Evt. med litt mer strategiske elementer der du sitter på toppen og styrer det meste.

Ikke noe sånn greie som ligner på Gangsters! Det er ikke det Mafia handler om. Mafia er et film-spill. Det ligner på mafia-filmer på grunn av at du bare spiller en brikke på sjakkbrettet også er det den untrolig bra historien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...