Gå til innhold

Vegg/bordfeste for skjerm


Slowfall

Anbefalte innlegg

Heisann! Pusser opp gamingrommet og ønsker mulighet for å få en mer plassbesparende måte å feste skjermene på. Har en 34" ultrawide som hovedskjerm og en 27" som skjerm nummer to. Dette tar mye plass når alt skal stå på skrivebordet. Noen som har forslag eller erfaringer med festeanordning eller løsning som fungerer bra? Fint om det er mulig å justere posisjonen på hovedskjermen uten at man må demontere hele stativet. På forhånd takk for hjelpen 🙂

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenker å ha den over hovedskjermen ja. Ekstraskjermen har jeg ikke behov for å justere på.

 Hovedskjermen har en enorm fot som tar plass, så har tenkt på noe sånn som du linker til. Kjøpte en på elkjøp fra Vogel, som skulle være en pro-modell. Skruene som man justerer motstanden med ble derimot ødelagt, selv om jeg var forsiktig. Har sendt den i retur.

Hovedskjermen veier i overkant av 9 kg, så trenger noe solid. De fleste hos komplett støtter maks 9 kg, så er redd det blir for svakt.

Lenke til kommentar

Jeg har denne for mine 4 stk. 27" skjermer (3x 6,5 Kg - HP sier ikke om dette er med eller uten fot - pluss 1x 3,9 Kg):
https://www.komplett.no/product/836099/datautstyr/skjermer/bord-og-veggfeste/iiglo-skjermfeste-ms410

Har noen bilder her:
https://www.diskusjon.no/topic/368705-nerdebula-di-v2-les-førstinnlegg/?do=findComment&comment=25483739

Det skal ikke mye sideveis bevegelse til før skjermene på sidene vibrerer, men skjermene i midten, oppe og nede, står støtt.

Alle skjermene kan roteres og tiltes med festene som følger med, men høydejusteringen er låst etter montering, så det må avgjøres før festene skrus fast på midtstolpen.

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...