Gå til innhold

Lyskaster i toppen av kabinettet.


Anbefalte innlegg

Jeg har nå begytn for fullt med en diger case mod, jeg vil ikek si hva jeg skal ,det kommer i det derre andre forumet for jobbestats eller hva det het.

 

Har noen kunnskaper med å ha lys i toppen av kabinettet har kjøpt 3X 230V pærer for sånne arbeidslamper (150 w pr. stk.) som skal stå på toppen av kabinettet, men jeg vil at de skal lyse grønt, finnes det maling for dette? og så skal det være vifte under og stoff-filt på toppen slik at det blir en grønn flamme.. :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

høres ut som om dette kommer til å bli varmt.

 

men det kan jo bli bra. :thumbup:

jeg holder sjøl på med ett prosjekt der jeg skal kle hele kabintte i stoff,sån hårete stoff som som jentene bruker å ha på penale :thumbup:.

lurte på om det var noen som viste hvor jeg kan få kjøpt sån?.

Lenke til kommentar
Jeg har nå begytn for fullt med en diger case mod, jeg vil ikek si hva jeg skal ,det kommer i det derre andre forumet for jobbestats eller hva det het.

 

Har noen kunnskaper med å ha lys i toppen av kabinettet har kjøpt 3X 230V pærer for sånne arbeidslamper (150 w pr. stk.) som skal stå på toppen av kabinettet, men jeg vil at de skal lyse grønt, finnes det maling for dette? og så skal det være vifte under og stoff-filt på toppen slik at det blir en grønn flamme.. :cool:

Hvis det er inni kabinettet så går dett til hellvete med deg og pc'en..

Lenke til kommentar

det skal stå i toppen av kabinettet med en sunon 120*120*38 230Volts vifte (30watt) under seg :roll: det var liksom litt av meninga at det ikke skulle koke opp pcen, den har uansett vannkjøling (eller får det da, esken liggr bak meg her, med vannkjølinga)

skal bare få kabinettet først, så skal jeg lakkere det, ja woklogs forumet ment jeg i første posts der :) den kommer nok ut snart :thumbs:

Lenke til kommentar

hmm syns ikke den rister jeg da :p satte den på cpuen med en Sp94 kjøler på p4 [email protected] på 42 grader load.. (533 bus) hmm, skal i allefall bruke sunon 230 v vifta på radioatorn, jeg har btw. kjøpt et aånn aopen hq08 agua :p elle rhva det het, hele driten skal slipes og skal få rette rifter, det skal se slikt ut:

pc71usb.jpg

 

ok nå avslørte jeg veldig mye her :/ men ikke nok :p

Lenke til kommentar
men det kan jo bli bra. :thumbup:

jeg holder sjøl på med ett prosjekt der jeg skal kle hele kabintte i stoff,sån hårete stoff som som jentene bruker å ha på penale :thumbup:.

lurte på om det var noen som viste hvor jeg kan få kjøpt sån?.

Fant du ut hvor man får tak i sånn,

tenkte å feste litt på skjermen

Lenke til kommentar
Jeg har nå begytn for fullt med en diger case mod, jeg vil ikek si hva jeg skal ,det kommer i det derre andre forumet for jobbestats eller hva det het.

 

Har noen kunnskaper med å ha lys i toppen av kabinettet har kjøpt 3X 230V pærer for sånne arbeidslamper (150 w pr. stk.) som skal stå på toppen av kabinettet, men jeg vil at de skal lyse grønt, finnes det maling for dette? og så skal det være vifte under og stoff-filt på toppen slik at det blir en grønn flamme.. :cool:

glass maling?? ;)

Lenke til kommentar

Vil iallefall fraråde deg på det sterkeste å bruke de lampene i et kab, dette er jo pærer som vi bruker i arbedslys på byggene og disse er kun godkjent i spes lamper pga varmen/brannfaren. Husk modder du slike ting og du får en brann i huset har du et stort problem ikke bare med brannen men også med forsikring og purk.

Lenke til kommentar

husk at med slike pærer i kabinettet blir alt veldig varmt, selv om du har vifter på de.

dette pga de gir ut strålevarme, og det hjelper ikke å blåse den bort.

 

prosjekt: sett på en arbeidskaster utendørs, mens det blåser. så stiller du det foran kasteren. da kjenner du varmen fra kasteren, selv om det blåser. dette pga strålevarmen. altså energien i lyset. reflektorer hjelper til en viss grad, men ikke nok til å unngå oppvarming i kabinettet.

 

sikkert litt knotete forklart, men håper dere skjønner :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...