Gå til innhold

På tide med ny mobil...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kan ikke gi F*** nei...! FOR JEG ER SÅ SINNSYKT STOLT AV DEN! (*ler*) :!:

Åssen er ordboka? Kan den lagre ord den ikke allerede har? Noe som forresten er teit med de fleste tlf jeg har vært borte i, er det at de ikke har ordet: "Heisann" i ordboka...og det er jo det ordet jeg starter de fleste meldinger med...derfor ble s300m slitsom...

Lenke til kommentar
Folk henger seg opp i mye rart..... (henviser ikke til du som skal ha ny mobiltelefon)

Gidder ikke å diskutere dette med deg her. Send meg en PM hvis du har problemer med at jeg kommenterer utsagnene dine.

 

Rianna: prat med litt venner og kjente også (kanskje en av de vil kjøpe den?) :yes:

Endret av Swag
Lenke til kommentar
Folk henger seg opp i mye rart..... (henviser ikke til du som skal ha ny mobiltelefon)

Gidder ikke å diskutere dette med deg her. Send meg en PM hvis du har problemer med at jeg kommenterer utsagnene dine.

 

Rianna: prat med litt venner og kjente også (kanskje en av de vil kjøpe den?) :yes:

Er nok ingen av dem som er interesert....lillesøstra mi har lyst på den, men ho har ikke råd....ho solgte akkurat sin s100 for å få råd til seng :)

Lenke til kommentar
Rianna, man kan legge inn nye ord i ordlisten. Problemet er fjernet fra tidligere Samsung modeller.

hmmm..kanskje jeg skulle kjøpe hos deal da, for de har e700....vet det blir dyrt å kjøpe tlf på den måten...men er praktisk når en ikke har så mye penger på en gang :)

Lenke til kommentar

Blir ganske så dyrt hvis en holder seg til det faste mnd beløpet, men en kan betale mer også hvis en vil...og jeg har bursdag i februar..så da får jeg nok betalt ned en del da :)

 

Hos Deal koster e700 167 kr i mnd hvis en tar det over tre år...men en kan regulere det selv....(kan riktignok ikke sette det lavere da :) )

Endret av Rianna
Lenke til kommentar
mphones: kan du gi f... i å skryte så j.vlig av den E700'en din? Vi har fått med oss at du synes det er verdens beste telefon, men prøv å se litt objektivt på ting da! Herregud!

 

Den røde er fin den. :thumbs:

Amen!

 

Uhm...På alt bortsett fra det med fargen. Gå for alminumssaken..Den er cute! :yes:

Lenke til kommentar

Kommer nok til å kjøpe t610 ja, men fargen er jeg fortsatt usikker på..har hatt så mange sølv tlf..er litt kjedelig syns jeg...

 

Tenkte litt på å vente på t630, men den kommer jo ikke før i februar..vet det ikke er alt for lenge til..men jeg gidder ikke vente..har pakket ned min s300m (i håp om at jeg får solgt den, er jo ikke noe galt med den..så det burde jo gå greit). Så nå bruker jeg "fest" mobilen min..en 8210.

Lenke til kommentar
Må nok se de først..men har butikkene en av hver farge så jeg kan få sett de?

 

Men jeg får jo ikke ny mob før denne er solgt: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=10...um=1&Catg=12147

 

Fint om noen kan ta en titt på annonsen å si hva de syns ang. pris...

Jeg syntes at det er kult at du la den vedsidenav en fyrstikkeske, så skjønner folk hvor liten den er =)

 

Men har du fått noen bud på den enda??

Lenke til kommentar
Må nok se de først..men har butikkene en av hver farge så jeg kan få sett de?

 

Men jeg får jo ikke ny mob før denne er solgt: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=10...um=1&Catg=12147

 

Fint om noen kan ta en titt på annonsen å si hva de syns ang. pris...

Jeg syntes at det er kult at du la den vedsidenav en fyrstikkeske, så skjønner folk hvor liten den er =)

 

Men har du fått noen bud på den enda??

Har ikke det, men jeg vet ikke om prisen jeg har satt den til er for høy...er ikke så mange andre brukte å sammenligne med (men jeg mener prisen er ok). Men det har vært mange å sett på annonsen da. Men som regel venter de som er intereserte med å gi bud til siste dagen...så jeg prøver så godt jeg kan med å være tålmodig :)

Lenke til kommentar

Ja de fleste jeg vet om pleier å vente til den siste timen( eller næermer) og legge inn budet sitt da... Så får vi håpe på at det blir skikelig budrunde en time før den går ut eller noe da ;) Det hadde jo vært gøy for deg.. HAr veldig lyst på E-700 jeg ( noe jeg nevner i annenhver post) så om 12 dager skal jg kjøpe den =) Jippi!

Lenke til kommentar
Ja de fleste jeg vet om pleier å vente til den siste timen( eller næermer) og legge inn budet sitt da... Så får vi håpe på at det blir skikelig budrunde en time før den går ut eller noe da ;)  Det hadde jo vært gøy for deg.. HAr veldig lyst på E-700 jeg ( noe jeg nevner i annenhver post) så om 12 dager skal jg kjøpe den =) Jippi!

Jeg tenkte også på å kjøpe e700, for jeg liker samsung veldig godt....men t610 har mer av det jeg ser etter i en mobil...men e700 er lekker da :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg tenkte også på å kjøpe e700, for jeg liker samsung veldig godt....men t610 har mer av det jeg ser etter i en mobil...men e700 er lekker da :thumbup:

Ikke la dem lure deg vekk i fra T610 til E700 ihvertfall ;) Forskjellene er jo MAKSIMALE på de to telefonene, og noe av det viktigste er vel batterilevetiden på t610 iforhold til e700. Hvis du i tillegg liker ting som bluetooth og IR så faller jo e700 bort med tanke på at den har bluetooth, og knapt nok støtter tjenesteprotokoller over IRen.

 

T610! Sølv! Eller rød...matcher vel klærne dine eller noe :thumbs: Lykke til med valget ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...