Gå til innhold

nivida geforce 3ti

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke brukt mitt geforce 3ti pga driversignering. Får installert det, men kun brukt det i noen få minutter før det klikker. Registrering går greit. Kan noen hjelpe meg!!!

MVH Torstein :no:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

veit ei hva driversignering er.. kanskje du skal installere en standarddriver for kortet... så innstallere nyeste driver for kortet ditt? dt har funka for meg en gang ivertfall :)

Skrevet

Hva mener du med registrering? nvidia-driver trenger ikke registrering...driver-signering er ikke viktig, bare fortsett. Hvis ikke virker prøv en annen driverversjon.

Skrevet
Hva mener du med at det klikker? Driversignering er ikke noe problem fordi du [windows] kan ignorere det. Hva er det egentlig som skjer når du installerer driverne..

når det klikker funker enten ikke kortet igjen eller kortet har kun 4 farger. Noen ganger (ofte) etter at jeg har installert den kan maskinen plutselig starte seg på nytt. Dette skjer særlig når man f.eks skal ha windows media player i fullskjermsformat.

PS skal prøve noen av tipsene og i tillegg skal jeg oppgradere Pcen min snart, håper det funker bedere da. Tror faktisk at det har noe mad harddisken eller windows å gjøre også.

:thumbup: Men TUSEN TAKK FOR ALL HJELP HITTIL :thumbup:

Hilsen Torsken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...