Gå til innhold

Se syv nye minutter fra Assassin's Creed Valhalla


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
LoveAss skrev (På 16.10.2020 den 11.38):

Spillet ser bra ut, men go woke go broke. Den der kjønnskifte muligheten gjør meg forsåvidt ingen ting men det kommer fram hvor jævla påtatt dette er lagt inn i traileren og spillet... For et latterlig samfunn vi lever i...

For en gangs skyld så synes jeg det faktisk ikke virker påtatt i det hele tatt. Du velger et kjønn etter hva du føler for, og kan bytte når du føler for det? Enkelt og greit. Det er jo som andre nevner noe man strengt tatt ikke trenger å benytte seg av. Jeg tviler på at du spillet vil spørre deg hver gang du starter det opp, og at det heller er et valg du finner i innstillingene.

Det å gjøre et negativt poeng ut av dette derimot, som du gjør, vil jeg heller påstå er mer påtatt og latterlig...

Lenke til kommentar

Det som hadde vært mest historisk korrekt hadde vært at dialog og reaksjoner hadde vært veldig forskjellig utfra hvilket kjønn man velger.

Jeg spiller alltid som kvinne i spill, dersom jeg har muligheten. Men skulle de fortalt en realistisk historie om kvinnenes kamp for makt så burde det ha vært med en god porsjon mysogoni. Sleipe kommentarer og NPC'er man må overtale for å få med på laget etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...