akelbo 197 Report post Posted October 9, 2020 Sony har avslørt nye detaljer om bakoverkompatibilitetsfunksjonen. Slik fungerer PlayStation 4-spill på PlayStation 5 Quote Share this post Link to post
Alpred93 165 Report post Posted October 9, 2020 Blir å vente ett år før jeg kjøper, gidder ikke være prøvekanin. 1 Quote Share this post Link to post
Stimann 3265 Report post Posted October 9, 2020 Alpred93 skrev (1 time siden): Blir å vente ett år før jeg kjøper, gidder ikke være prøvekanin. Nå ser det jo ut som om det skjer for de fleste uansett 1 Quote Share this post Link to post
Ghost pirate LeChuck 165 Report post Posted October 10, 2020 Alpred93 skrev (9 timer siden): Blir å vente ett år før jeg kjøper, gidder ikke være prøvekanin. Utrolig nyttig informasjon.. Quote Share this post Link to post
Ghost pirate LeChuck 165 Report post Posted October 10, 2020 Nettels skrev (8 timer siden): Nå ser det jo ut som om det skjer for de fleste uansett For de "smarte" som bestillte på Komplett ja 😂 Quote Share this post Link to post