Gå til innhold

Nok et design...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fargevalget er greit. Litt oppbrukte farger, men det sa jeg ikke høyt.

 

Den røde mouseoveren er ikke spess pen, og heller ikke menyen som er lite spennede eller "tiltrekkende".

 

Greit og oversiktlig og alt det der. Liten kant rundt logoen jeg ikke synes noe om. Bakgrunnen på tekst er jeg ikke fan av.

Lenke til kommentar

mouseoveren er der berre midlertidig, kopierte kode fra en anna plass :p

Skal prøve å spreke opp menyen litt, samt fikse den greia rundt logoen i header.

Bakgrunn på tekst skal ikkje vere noke problem å fjerne..

 

Er berre alt for lat til å gjere det no :p

 

Hate idètørke.. Alle mine seinaste resultat har blitt fjaskoer, har berre ikkje fleire idèer.. UÆÆH!

Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg.. likte designet ditt.. men er kanskje litt offtopic

 

Istede bare for å skrive "her skal det stå tekst.." skriver der på latinsk eller noe..

Er det noe jeg ikke har fådd med meg.. eller? hva er vitsen?

Det heter "Lorem ipsum" og er noe latinskligende tekst som brukes for å se hvordan en webside vil se ut med innhold, i stedet for å skrive masse norsk/egelsk svada. Generatoren finner du på; Lipsum.com

Lenke til kommentar
Jeg syns dette var litt for kjedelig til å være deg Arve. Alt var fint, men litt "oppbrukt" ;)

 

Dine tidligere verker har jo vært bra!

Er faktisk fullt klar over det, men /me er inni en endelaus idètørke. Ufattelig plagsomt, og når eg først har en god idè til et design - så tenker eg berre at "neeei, dette blir berre for masse ripoff av side x"...

hmm.... vanskelig å finne på noke orginalt i disse dager :p

Lenke til kommentar

ja, må sid at sida ble ALTFOR enkel, nesten hele sida ser ut som om det er laget med html og css, kun det høyre mønster greiene som spicer opp sida litt, og da mener jeg bite litt. HAr jo sett mye bedre works fra deg tideligere, så jeg venter spent på en oppdatering!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...