Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner

Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

762 stemmer

1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

• Ja
      58
    • Nei
      614
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      60
    • Vet ikke
      29

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvilken aggresjon? 😂

Du derimot sitter å kaller alle som upvoter meningsmotstanderne dine, boter. DET er personangrep! 

Endret av Duriello
  • Liker 4
Skrevet

Feil igjen.

Jeg har IKKE kalt alle som upvoter meningsmotstandere som boter. Les igjen hva jeg skrev før du slenger ut en slik tendensiøs påstand. Og jeg snakket ikke om meningsmotstandere men innlegg som ikke var noe som helst annet enn rene personangrep; innlegg som "ønsker meg god bedring"(en klassisk trolling), at jeg driver konspivås(uten å nevne hva jeg har skrevet som  er "konspivås" og ikke gir noen referanse)og at jeg tilhører en ring av mennesker som i fellesskap driver selvtilfredstilling med kjønnsorganene. Noe som er så lavmåls og barnslig at jeg ikke finner ord for det. Det er ikke "meningsmotstand; det er sjofel, nedrig og barnslig skittkasting som ikke er voksne mennesker verdig. Det er utelukkende og ene og alene DEN TYPEN INNLEGG jeg sikter til og den voldsomme oppstemmingen disse får og KUN de jeg siktet til og ingen andre og det vet alle som bryr seg om å lese hva jeg skriver. Jeg har vært på forumet i flere år og stort sett hatt sivilisert ordveksling med andre selv om det som alltid på slike forum finnes uhederlige unntak som ikke klarer å delta i diskusjoner uten å ty til personangrep og det er disse jeg kaller ut.

Som nevnt kalte jeg ikke ALLE som stemmer opp sjofle og nedrektige personangrep for boter men antok at en del er det. Men det er egentlig mildt. For hva jeg EGENTLIG mener om folk som faktisk blir begeistret for regelrett skittkasting og regelrett løgn mot andre personer; DET holder jeg for meg selv. Jeg kommer IKKE til å skrive her hva jeg innerst inne føler om slikt selv om jeg er temmelig sikker på at en del av de faktisk ønsker at det er det jeg skal gjøre. For den gleden kommer jeg ikke til å gi dem uansett hvor mye de prøver å trigge meg til det.

• Hjerte 1
Skrevet
Morromann skrev (På 26.8.2025 den 17.58):

Og der kom det. Når man er tom for argumenter så tyr man til personangrep som "god bedring". Og som selvfølgelig har fått oppstemmer fra boter. Men jeg må desverre skuffe deg med at du kaster bort tiden for du vil ikke få den reaksjonen du egger til med flamebaiten din.

• Liker 1
Skrevet (endret)
Morromann skrev (14 minutter siden):

Hvis igjen hvor jeg skrev at jeg snakket om "alle". Finner du ordet "alle" i det svaret?

Leser man mellom linjene, så har du jo antydet at de som upvoter er boter.

Du skrev heller ikke 'noen'.

Endret av Duriello
  • Liker 1
Skrevet

"Lese mellom linjene ja"....hvem er konspirasjonsteoretiker nå?:D

Seriøst, det du driver med her er flytting av målstrengen. Men da får jeg bare konkretisere igjen; jeg skrev aldri at alle var boter og kommenterte en konkret sak som IKKE handlet om MENINGSMOTSTAND, men om personangrep. Sarkastisk "god bedring" er IKKE meningsmotstand. Meningsmotstand er å imøtegå påstander, ikke å slenge ut personangrep. Det er ikke slik man holder på i debatter på TV eller kronikker i aviser og heller ikke slik man skal holde på i diskusjonforum. Diskuter sak, ikke person. Og jeg står for det jeg selv har skrevet og ikke dine subjektive tolkninger av hva du "leser mellom linjene" og jeg kommer ikke til å bruke masse tid og krefter på hva du personlig og subjektivt "leser mellom linjene" for da er vi kun inne i en absurd sirkelargumentasjon; OK.

Og når du drar inn at jeg ikke skrev noen, viser det bare at du kun er ute etter å flytte målstreken for argumentasjonen og det ser jeg at det er nettopp det du driver med. Så jeg kommer ikke til å begi meg inn i noen sirkelargumentasjon om noe jeg aldri har sagt og langt mindre ment. Sorry. Jeg står kun for det jeg skrevet og ikke det du finner for godt å lese mellom linjene.

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
Morromann skrev (10 minutter siden):

Lese mellom linjene ja"....hvem er konspirasjonsteoretiker nå?:D

Du? 😉

Ok, så flytter jeg målstreken. Jeg bryr meg ærlig talt ikke.

God bedring. 😘

• Liker 1
Skrevet (endret)
Morromann skrev (11 minutter siden):

Ingen sak her, kun personstikk.

Forøvrig interessant hvor mye enerig du legger i noe du "ikke bryr deg om":D

Ja dette ryker det mange kalorier på altså. 👍😁 /s

Endret av Duriello
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...