Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

pc starter ikke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Funker det med én brikke i hvilken som helst slot? Hvis så og du ikke ser noen fysisk skade så ville jeg prøvd reklamasjon.

At CPU kan følge med er ikke uvanlig. En bør kjenne når en løfter av kjøler om en bør lirke noe under eller prøve å vri til den løsner. Dog noen ganger har man ingen valg.

Jeg har jobbet som servicetekniker/reparatør på PC-er og utstyr i flere år i tillegg til som hobby og har opplevd ganske mange ganger at kjøleren sitter som klistrert til CPU.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
38 minutes ago, sedsberg said:

Funker det med én brikke i hvilken som helst slot? Hvis så og du ikke ser noen fysisk skade så ville jeg prøvd reklamasjon.

At CPU kan følge med er ikke uvanlig. En bør kjenne når en løfter av kjøler om en bør lirke noe under eller prøve å vri til den løsner. Dog noen ganger har man ingen valg.

Jeg har jobbet som servicetekniker/reparatør på PC-er og utstyr i flere år i tillegg til som hobby og har opplevd ganske mange ganger at kjøleren sitter som klistrert til CPU.

Ja, begge brikkene funker i hvilket som helst slot, men med en gang jeg setter begge i samtidig (uavhengig av hvor jeg setter de), så får jeg den ikke til å poste

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...