Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Overdrivelse eller legitimt?


Anbefalte innlegg

Hei. Har er gift med en dame. For nesten seks år siden ble vi sammen. På denne tiden hadde jeg ex og vi hadde hverandre fortsatt på Snapchat. Nå har konen funnet ut av vi snakket sammen i ett år med exen etter vi ble sammen og vi hadde hjerte.på Snapchat. Må sies jeg ikke møtte vedkommende eller var med hun på noe som helst vis. Exen hadde også type på dette tidspunktet. Nå har hun funnet det ut, jeg har ikke tenkt over saken på mange år og vil skilles. Er det overdrivelse eller legitimt?

Sitat

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer an på. Hvis dere for seks år siden hadde en dypt inngripende avtale om å dele alt med hverandre, ikke lyve for hverandre eller på annen måte opptre uærlig, og at konsekvensen av brudd på denne avtalen var at dere skulle gå hver sin vei, da så..

Men her er det jo åpenbart at hun bruker den hendelsen som skjedde for seks år siden, som et påskudd for å komme seg ut av et ekteskap.
Hvorfor tror du hun egentlig vil skilles, hva har du mer gjort som fikk begeret til å renne over? Hvis du svarer; vet ikke, må du begynne å reflektere litt på dybden eller kommunisere med dama om hva som egentlig foregår.

Lenke til kommentar

Her har vi kun din side av saken, og det er så mange hull her at det er vanskelig å uttale seg.

Generelt sett: hvis det bare er snakk om at du hadde kontakt med ex-en på Snapchat for 6 år siden, så er det en overreaksjon av din kone om hun vil skilles på grunn av dette i dag.

Men igjen: dette er litt for tynt til å egentlig skulle si noe definitivt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...