Gå til innhold

ta opp fra skjermen?

flabben

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mulig, men hvordan og hva heter programmet som er lettest og bruke, og hvor får man det? That's the question! (PLZ! Svar raskt trenger det til ett proskjekt som skal leveres i neste uke! :dontgetit: ) :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bruker de programmene mye ressurser? Kan man feks ta opp fra krevende spill?

Det vil jeg tro. Mener man får rundt 4-5 fps, om ikke mindre, så dette er nok uaktuelt.

Skrevet
:yes: Den siste var jo fulstendig konge da!

Ja.

Det var "digg"!

Men noen tips til hvordan man tar opp fra f.eks. windows mediaplayer. (Bildet blir svart)

Eventuelt noen innstillinger til selve programmet eller windows media player?

Hvordan ta opp fra spill med dette programmet? (får bare warning: 1 fps , og det taes bare opp i windows! :dontgetit: )

Skrevet

det er en instilling i programmet ( en hake) Det står noe sånt anti bugging eller noe sånt, og den må være på det motsatte av det den er fra før *hunsker IKKE helt* Håper du finner ut av det! :)

Skrevet

Camstasia funka jo ikke til spill da, funka også dårlig til å ta opp fra Windows Media Player. Fraps er jo laget for å ta opp ifra spill. Men jeg vil legge til at camstasia var bra hvis man skal lage en opplærings-guide i windows el noe.

Skrevet

Last ned geekplay og record. Så kjører du filen du får gjennom geekplay igjen og kjører bildene som du har recordet i f.eks videomach.

NB: dettte funker kun på HL-mods.

Skrevet
Last ned geekplay og record. Så kjører du filen du får gjennom geekplay igjen og kjører bildene som du har recordet i f.eks videomach.

NB: dettte funker kun på HL-mods.

det gjør det absolutt ikke!!!!!!!!! "jeg lagde pinnemannfilm" :w00t: i videomach!!!!! det bare til og legge en rekke bilder etter hverandre.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...