Gå til innhold

Ny trådløs mus til gaming


Anbefalte innlegg

Min kjære Logitech G703 har for andre gang på kort tid fått problemer med dobbel og trippelklikk samt at rullehjulet scroller i motsatt rettning av det man ønsker. Ser derfor etter andre alternativer med god byggekvalitet og helst 4 eller flere knapper for tommelen.

Noen tips? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
The mystical forest skrev (11 minutter siden):

Vurder samme, hva synes du så langt? Lest det er litt QC problemer, merket noe til dette?

Den er veldig bra, betraktelig bedre enn g703, men den ekstra tommelknappen man kan hekte på er altfor kort for normalt lange fingre å rekke. [Det finnes ikke en lengre en, men det klarte ikke Razer selv svare på så kundeservicen deres er litt tvilsom]

Endret av Nwader
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for tilbakemelding! Sitter selv med en Roccat leadr som jeg egetlig er veldig fornøyd med, men den kunne hvert lettere og ene knappen slir veldig fort slitt og ødelagt. Virker nesten som det ikke finnes en eneste mus uten problemer 😅. Men du har ikke merket noe problemer med selvebyggekvaliteten?

Endret av The mystical forest
Lenke til kommentar

Nå har jeg bare hatt den noen måneder, men har absolutt ingenting å utsette på den så langt.

Batteritiden som er oppgitt er ikke med full guffe på RGB så ha det i bakhodet, skal du ha den til å vare så lenge som reklamert må du sette ned lysstyrken.

Endret av Nwader
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...