Gå til innhold

Hjelp til å lokalisere alle bilder på datamaskinen.


Mattson94

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nylig kjøpt en stasjoner pc av min bror. Han ønsket at jeg skulle overføre alle bildene hans til en harddisk. 
Når jeg først startet med det så forstod jeg at det kom til å bli en veldig stor oppgave. Bildene er altså ikke lagt inn i en mappe, men er lokalisert på 3 forskjellige harddisker, samt at det er flere snarveier, og mange tusen bilder. 

Fins det er program der jeg kan søke igjennom alle harddiskene for å lokalisere disse?

Takker for svart. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med å skrur ut disk 2 og disk 3 og bare gi dem til han? I tillegg så kan du kopiere hele mappa med hans brukernavn inn på en av diskene + alt det som ligger på skrivebordet. Dette ligger normalt under C:/Brukere på maskinens første disk.

For å få en frisk start så kan du opprette en "ny bruker" på PC'en. Så gjør du denne nye brukeren til "Administrator". Til slutt så logger du inn som administrator og sletter din brors brukerkonto. Da har du en relativt "ren PC" og slipper å forholde deg til at det er en brukt PC. Dersom du finner lite plass på harddisken, så kan du bare installere en ny ekstradisk. 

Endret av Professor Balthazar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...