Gå til innhold

Hvem er penest i verden?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Aguilera er deilig. Kan ikke skjønne at noen syns hun er "ekkel" :no:

Kan gjerne si at hun ikke er pen etter deres smak men ekkel? OMFG!

Jeg synes hun ser sånn rar og ekkel og skitten ut jeg. Litt skeiv eller noe. Vet ikke, men liker ikke utseendet på henne. :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet
IKKE gjør dette om til en ny babe-thread.

Er jo ikke det. Når man synes noen er penest i verden må man jo få lov til å poste så alle får se. nei?

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Jeg synes hun ser sånn rar og ekkel og skitten ut jeg. Litt skeiv eller noe. Vet ikke, men liker ikke utseendet på henne. :S

Yeah :devil:

Skrevet

Endel som (mis ) liker Christina her , jeg synes ikke hun er megabra da men er blitt penere naa som hun ikke er altfor tynn .

Direkte stygg er hun langtfra ikke , bildet som er postet ovenfor fra ebaums er det jo egentlig ikke noe galt i .

Skrevet
Nettopp - og pointet er at man må være pen UTEN makeup skal man bli rangert som "penest i verden"...........

Eg er ikke enig om at aguilera er penest i verden men at hun er stygg er noe annet.

Skrevet

Den peneste dama i verden er etter min mening en jente som går på skolen - hun er ikke sammenlignbar med noen annen her i verden. Hva alle andre måte mene er totalt irrellevant, for meg er hun penest. :yes:

Christina Aguilera ser foresten litt for beisa ut i tryne, greit nok å sminke seg, men... :scared:

Skrevet (endret)

Mary Cate & Ashley Olsen er fordømt pene. Bryr meg katta om hvor stygge de er uten sminke når vi har sett hvor pene de kan bli med sminke.

:love:

Endret av HeavenHell
Skrevet

Her må jeg jo si at dama mi er verdens peneste i mine øyne;

veronica.jpg

På en god andreplass kommer Aria Giovanni. En av verdens mest nedlastede kvinner (se bilde i babe-thread'en). Som dere kanskje skjønner liker jeg bedre mørkhårede kvinner enn de platinablonde... de er liksom litt mer spennende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...