Gå til innhold

Redeem codes med konsoll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
ilpostino skrev (29 minutter siden):

Jeg har kjøpt med Xbox Jedi - fallen order edition og fått redeem codes som jeg har løst inn. Jeg har også fått en EA access kode. Hva er egentlig den til?

Det er en abonnent tjeneste hvor du kan spille en rekke EA spill. Er så og si det samme som Xbox Game Pass. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Omnia vincit amor skrev (På 26.7.2020 den 1.19):

Det er en abonnent tjeneste hvor du kan spille en rekke EA spill. Er så og si det samme som Xbox Game Pass. 

Takk for svar. ;)

Endelig fått satt opp xbox'en mot surround-anlegget og greier så blir nok litt testing fremover. 

Gamepass er for å ha en haug av spill tilgjengelig for leie mens Xbox live gold er for å bruke flerspillerfunksjon med mer i spill, ikke sant?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
ilpostino skrev (2 minutter siden):

Takk for svar. ;)

Endelig fått satt opp xbox'en mot surround-anlegget og greier så blir nok litt testing fremover. 

Gamepass er for å ha en haug av spill tilgjengelig for leie mens Xbox live gold er for å bruke flerspillerfunksjon med mer i spill, ikke sant?

That is correct sir :)

Men jeg er usikker på om du faktisk får det inkludert i Gamepass, kan faktisk være du er såpass heldig, men tviler. 

Virker som man får Xbox live dersom man abonnerer på "Xbox Game Pass Ultimate". 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
ilpostino skrev (4 minutter siden):

Det var det jeg også fant ut. På denne siden virker som det er 10 kroner måneden for Ultimate og det er nesten for godt til å være sant.

Det er en liten periode på en måned om jeg ikke husker feil.. Kjøpte det selv og spilte nesten gjennom hele The Outer Worlds på PC. Så blir prisen noe høyere, husker ikke hva man må betale til vanlig. 

Edit: er vist 125 kr månen, jeg synes ikke det er en så dårlig pris for det du får.. Du får jo et drøss med spill med på kjøpet. 

https://www.xbox.com/nb-NO/xbox-game-pass#join

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Hvis man skal ha både live gold og gamepass er ultimate det billigste alternativet, samt at du får spill til pc på kjøpet. 125,-/måned er jo tross alt ikke mer en man betaler for strømmetjenester.

Hvis du kjøper bare live gold vil du fortsatt få noen gratis spill hver måned, disse er heller ikke koblet til live gold abonnementet så hvis du sier opp live gold vil du fortsatt ha tilgang til de spilla. 

Lenke til kommentar
Civilix skrev (1 minutt siden):

Hvis du kjøper bare live gold vil du fortsatt få noen gratis spill hver måned, disse er heller ikke koblet til live gold abonnementet så hvis du sier opp live gold vil du fortsatt ha tilgang til de spilla. 

Ja, det er jo greit å vite. Litt kjipt å miste spill du har kjøpt hvis du sier opp en abonementstjeneste. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...