Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor langt bak går forhuden deres?


Gjest 69cf1...45f

Anbefalte innlegg

Gjest 69cf1...45f

Jeg har alltid vært litt usikker da forhuden min er litt stram. Jeg får den over penishode, men den går ikke helt bak slik at det blir helt "flatt" med resten av penisen. 

Det går helt fint å ha sex. Noen ganger svir det bare litt litt i strengen. 

Hvordan er det for andre? Vet noen hva som er normalen når det kommer til forhuden? 

Anonymous poster hash: 69cf1...45f

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 13c02...7c8

strekker jeg den i slapp stand så går den en god 1-2 cm foran og bak hodet, kommer vel an på hvor hardt jeg drar.
men er nok meget godt begavet i forhud sammenlignet med deg.

Anonymous poster hash: 13c02...7c8

Lenke til kommentar

Er du i tvil så ta en tur til fastlegen og få henvisning evt til urolog som håndterer trangforhud. De vil komme med sin analyse og hva som evt bør gjøre, om ikke alt ok så kanskje den kan tøyes og strekkes over tid, ved å dra i den ofte og jevnlig så kan man få den litt videre, men er det mye som må vides ut så kan det å fjerne eller klippe bort noe være løsningen for deg.

Så ta kontakt med fastlegen og få henvisning. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234

Jeg ville ha tatt meg en tur til fastlegen, og han/hun vil vurdere hva som må gjøres. 
Jeg vet at det faktisk går an å trene opp elastisiteten til forhuden, men i værste fall så må du operere. 
 

Lenke til kommentar

Det er to årsaker til at forhuden ikke kan dras helt "flatt" tilbake:

  • Trang forhud (fimosis)
  • Kort streng (frenulum breve)

Behandling av dette vil først være aktuelt hvis man har plager av det, f.eks. at man ikke får forhuden helt tilbake over glans, eller at man får betydelige smerter med onanering eller samleie. Dersom du kan ha samleie uten plager, så ville jeg nok ikke gjort noe med det. Dersom det plager deg, kan du alltids snakke med en fastlege og få en vurdering. 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...