Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dating-sider for godt voksne


Gjest 92a60...d58

Anbefalte innlegg

Gjest 92a60...d58

Jeg er nettopp kommet meg ut av et lengre forhold/ekteskap, og mangler helt oversikt over hva som finnes der ute av dating-sider og dating-apper.

Er det noen som kan si noe om hva det finnes av seriøse sider, og om de er gratis eller ikke?

Jeg er vel ikke helt klar til å gi meg ut på dette enda, men kjenner at jeg trenger å forberede hjernen på at det vil trenges.

Anonymous poster hash: 92a60...d58

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett damer opp til 50-ish på møteplassen. Kvaliteten på datingsider varierer etter geografi, er mitt inntrykk. Altså er én side mer populær blant damene i ditt distrikt enn en annen. Det er derfor ikke gitt at du vil ha samme hell på den jeg har best erfaring med.

Alle datingsider har falt kraftig i nytteverdi siden alle begynte å bruke tinder. Jeg er også nylig singel etter en del år i forhold. Datingsider var ypperlig for en seks års tid siden og jeg var på ny date bortimot hver dag. Utvalget var større.

Nå bruker de fleste tinder. Det uheldige med tinder er at terskelen for å lage profil er like lav som Facebook. Dermed har du en enorm andel useriøse som bare er der for bekreftelse og kaste bort tiden din. Det er da også vanskeligere å sortere seriøse fra useriøse siden alle legger ca like lite arbeid i profilen sin. På din alder er det antagelig noe lettere siden litt eldre og modnere mennesker er litt mindre overfladiske.

Lag en profil på tinder, men ikke ta det for seriøst. Gå innom i ny og ne, og ikke ta avslag eller frekke kommentarer til deg; de fleste kvinnene som er der ønsker bare å få masse meldinger om hvor flotte de er på bildene og er troende til å bli fornærmet over tilnærmelser på en datingtjeneste.

Jeg har selv fått dates via både tinder og møteplassen, men datingsider har fortsatt den beste kvaliteten, om enn mindre utvalg.

Det bør nevnes at det er verdt å legge penger i det. Dating handler om eksponering. Og dét er hva som koster; gjør det lett å ta kontakt med deg og gratis å sende meldinger tilbake til deg. Selv betaler jeg for de beste abonnement på flere plattformer for å sørge for mest mulig visninger og dermed meldinger fra kvinner.

Lenke til kommentar
Gjest 92a60...d58 skrev (3 timer siden):

Er det noen som kan si noe om hva det finnes av seriøse sider, og om de er gratis eller ikke?

Jeg har ingen tips til konkrete nettsider, men jeg har et annet veldig viktig råd jeg på det sterkeste håper du følger:

Les vilkårene nøye, og helst to ganger, før du betaler for et medlemskap. Jeg har hjulpet mange med å få avsluttet dyre og fullstendig ubrukelige medlemskapet på «datingsider». De verste aktørene krever skriftlig oppsigelse sendt via faks til et utenlandsk nummer, mens andre lurer deg med tre dagers gratis medlemskap før de automatisk trekker deg for seks eller tolv måneder.

Jeg vil påstå de aller, aller fleste datingsider er ren svindel.

Lenke til kommentar
Gjest e70c2...6e0
Taurean skrev (6 timer siden):

Det finnes ingen. Datingnettsider er bare lureri. Du må stole på din egen psyken bygge hobbyer og skape kontakter på den måten.

For noe tull.

Anonymous poster hash: e70c2...6e0

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...