Gå til innhold

Komplett driiter seg ut for 2'ndre gang!!!!!


Anbefalte innlegg

det nytter å være høflig, ja.

 

har handlet endel hos komplett.no opp gjennom årene, men er ferdig med det. Hadde ett hovedkort som gikk i skytteltrafikk mellom meg og komplett. Det eneste serviceavdelingen der gjorde var å kjøre det gjennom 3dmark en gang. og når jeg prøvde å ringe dem (ja, jeg startet høflig), satt i tlf i 25min før jeg fikk svar, bare for å komme frem til en som sa at "det er umulig å snakke med dem som sitter i serviceavdelingen...".

 

orket bare ikke mer da... hadde prøvd å forklare så vanvittig mange ganger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første bud for en som jobber i en servicenæring (jobber i en selv) er å vere høflig og saklig om en får kjeft eller ikke, i mitt tillfelle var jeg høflig men det nyttet ikke da hovedargumentet var at de ikke kunne ta imot returer da de tapte penger på det, samtalen endte med at "service" mannen på komplett ba meg kysse han bak,da synes jeg nåkk er nåkk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...