Arodem Skrevet 11. juni 2020 Skrevet 11. juni 2020 Stray frir til alle katteelskere der ute. I dette spillet er du en katt som er helt alene
BizzyX78 Skrevet 12. juni 2020 Skrevet 12. juni 2020 ----- - Er der andre enn meg som fikk et realt flashback til DOS-dagene? Spillet "Stray" er regelrett en futuristic og nymotens versjon av Spillet "Alley Cat". ----- Dette må prøves når det kommer... -----
Thalidomide Skrevet 13. juni 2020 Skrevet 13. juni 2020 Samme tenkte jeg! ? Alley Cat var det forrige (og eneste) kattespillet jeg har prøvd. Da med 4 deilige CGA-farger og en ivrig PC-speaker, heldigvis skjedd litt siden den gang.. Det hadde sin sjarm, selv om jeg husker det kunne bli en viss frustrasjon.. ? 1
Myst Skrevet 13. juni 2020 Skrevet 13. juni 2020 Dette spillet har jeg ventet lenge på, helt siden de laget bloggen og viste første bilder og klipp. Fikk litt hjertet i halsen på slutten av traileren når det stod "exclusive to PS5". ? Trodde i første omgang skulle komme til PC også, men da helt på slutten når det stod "Playstation 4 & Playstation 5" ble jeg ?. Fortsatt god stund til 2021, men så lenge det kommer til tilgjengelig platform, er jeg fornøyd.
BizzyX78 Skrevet 13. juni 2020 Skrevet 13. juni 2020 ----- +Thalidomide ----- - Der finnes Indie-Remake(s) av spillet "Alley Cat" for dem som bare må ha bedre grafikk for at det skal være verdt å spille. Personlig så har jeg ikke testet den/dem. Dog jeg fikk litt nostalgi da jeg spillte "The Cat Lady" der det faktisk var en liten del av spillet der man styrte en katt. Ser i hvert fall frem til å teste ut "Stray" når det kommer. -----
emozewA Skrevet 14. juni 2020 Skrevet 14. juni 2020 Slapp av, spillet er bare konsoll eksklusiv i starten.
BizzyX78 Skrevet 15. juni 2020 Skrevet 15. juni 2020 ----- +emozewA ----- - Og problemet med det er? -----
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå