Gå til innhold

Vær lovlydig i 6 timer til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter nyttår har man ikke lenger lov til å laste ned musikk\filmer\bilder etc til personlig bruk! Det betyr at tiden begynner å renne ut for de som vil følge loven! eller er vi alle en gjeng med forbrytere? Rett å slett noen hardbarka folk som ler av lovens lange arm?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEEEEEIIII!!!!! mitt livsgrulag.. alt... det svartner.. :( jeg klarer ikke livet lenger... :( hoff..

*går å dør*

er dette seriøst? føkk.. :(

Skrevet

Nobody can stop me MOAHAHAHA! Eller.no :ermm:

Menneh, jeg kan tenke meg verre lover som blir innført, full røykestopp på alle utesteder (jeg røyker ikke, men mange av vennene mine gjør, jeg liker ikke å henge sammen med nervevrak ;) ). I tillegg går nesten alt av tobakk opp med 40 kroner , så nå går økonomien i dass. Ingen jeg kjenner kommer til å ha råd til et eneste klesplagg i 2004... :laugh:

Men fra spøk til side, bedritne lovverk... :thumbdown:

Skrevet

hepps og Godt Nytt år til dere alle og last ned som før :-)

loven det var snakk om skulle settes igang fra 1.1.2004 heter infosec, men ettersom jeg har oppfattet det er ikke den loven godkjent ennå (utsatt på ubestemt tid), den er såvidt jeg vet faktisk strengere enn den loven i USA.

har derfor ikke noen grunn (ennå) til å frykte når dere laster ned, loven kommer nok den, kanskje i 2004??

fram til da, last ned og kos dere og øv på å sette opp private FTP`er som de IKKE KAN STOPPE :-)

God Nytt Nedlastnings år :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...