Gå til innhold

Standalone spotify spiller


Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en spotifyspiller. En sak med skjerm, så man kan ordne med spillelister og sånt. Men den skal kun brukes til spotify. Jeg vil ikke ha en spiller med en haug med ekstra funksjoner ala youtube, spill og nettsurfing. Så for eksempel ipader er uaktuelt.

En standalone spiller hadde vært drømmescenarioet. En Mighty med skjerm hadde vært midt i blinken. Den skal kobles analogt til noen høyttalere jeg har stående i stua.

Har noen et forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det enkleste er en gammel telefon osv.

Nettbrett og telefoner kan settes opp til å funke med kun 1 app, slik at alt annet må låses opp for å få tilgang til. En kompis satt opp sitt Samsung Tab A nettbrett til å kun ha tilgang på 2 apper, smarthusløsningen og spotify. Funker bra.  kun de som kommer opp når han starter og trykker hjem knappen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
tha_lode skrev (20 minutter siden):

Er på jakt etter en spotifyspiller. En sak med skjerm, så man kan ordne med spillelister og sånt. Men den skal kun brukes til spotify. Jeg vil ikke ha en spiller med en haug med ekstra funksjoner ala youtube, spill og nettsurfing. Så for eksempel ipader er uaktuelt.

En standalone spiller hadde vært drømmescenarioet. En Mighty med skjerm hadde vært midt i blinken. Den skal kobles analogt til noen høyttalere jeg har stående i stua.

Har noen et forslag?

Det beste er å bruke nettbrett og en Dac, ellers blir det kjempedyrt.

Nettbrett er perfekt til å bruke til Spotify, og med en DAC som ligger på 1500-5000 + så får du også bra lyd.

Om du er i tvil hva du skal kjøpe, så kontakter du butikk fysisk eller via telefon.

Det du spør om finnes, men det er latterlig dyrt....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...