Gå til innhold

Jeg skifter nick til:

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei...

Dette har ikke noe med web design å gjøre, men siden det er her jeg er mest aktiv ville jeg skrive det her... Jeg skifter nå nick til KimS :yes:

EDIT: skrivefeil...

Endret av Kim Spets
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Registrerte bare en ny konto jeg... Skall få de til å slette den gamle ;-)

Er ikke blant de mest aktive nei, men, men.... Nå vet dere det i vertfall....

Skrevet
uh....

Unødvendig tråd.

Er du blant dei mest aktive her?

How come /me ikkje har lagt merke til deg før no? :p

Men okei, skal huske på det :D

:lol:

Skrevet
Registrerte bare en ny konto jeg... Skall få de til å slette den gamle ;-)

Det der er jo ikke så veldig lov akkurat...

Skrevet

Ha litt medfølelse da.. trenger ikke å utestenge en som bare gjorde dette i god tro?

Husker at jeg ble utestengt for et års tid siden, hadde hjulpet maaaange folk, og hade over 1000 posts.. så blir jeg banna:(

Eneste grunnen til at jeg er på forumet her er for å hjelpe,så hva er egentlig vitsen med å banne folk som oppretter ny konto i god tro??

Skrevet

Enig med strupstad, ikke noen vits i å utestenge han. Han gjorde det i god tro, og har jo tenkt å be mod om å slette den gamle kontoen. Men jeg syns fortsatt at det var en unødvendig post.

Skrevet (endret)

Takk for medfølesen Sturpstad =). Jeg er ikke blitt banna enda, og jeg har sendt en mail på pm til invictus der vor jeg ber om å slette kontoen...

EDIT:

Enig med strupstad, ikke noen vits i å utestenge han. Han gjorde det i god tro, og har jo tenkt å be mod om å slette den gamle kontoen. Men jeg syns fortsatt at det var en unødvendig post.

Derfor viser jeg til det innlegge der hvor jeg ber om å legge denne posten død...

Endret av Kim Spets
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...