Gå til innhold

Microsoft med konkurent til MX 900


tmkaldheim

Anbefalte innlegg

Liker ikke de mx900'erne jeg, de knappene på siden er irriterenes!

 

Nei, de er helt geniale, ihvertfall på internett, men hver til sin smak. ((eller noe))

Jepp, de er fine de. Får noia når jeg bruker mus uten de knappene, samme som å bruke mus uten scroll :)

hehe *grøss @ mus uten scroll* er så ekkelt det :p hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har faktisk den gode, gamle Logitech MouseMan Dual Optical.. Lurer på hvorfor de sluttet å produsere den jeg.. Nei, Microsoft's mus og tastatur er bare søppel i mine øyne! Her er det Logitech over hele linja!

Webcam- Logitech Quickcam 500

Mus- Logitech MouseMan Dual Optical

Tastatur- Logitech Deluxe Acess Keyboard

Ratt- Logitech Wingman Formula Force'

De gamle joystickene mine var Logitech Wingman Extreme.. Men de tålte aldri at jeg tapte i CFS2:p

Lenke til kommentar

Stort sett de eneste som liker microsoft mus er "31337 cs roxxorz" fjortisene...

Når de legger frem hvor mye bedre microsoft er enn logitech elns så står jeg bare å ler høyt inni meg og tenker på at ingen av dem vet hva dpi står for, og ennå mindre hensikten...

For tiden har jeg Logitech Wheel Mouse Optical, og det stopper meg ikke fra å være god i cs...

Skal investere i Logitech MX500 snart, har ikke råd til MX900 :p

 

So, Logitech it is...

Lenke til kommentar

Jeg liker logitech veldig bra. Men de som mener Microsoft burde slutte å lage hardware overdriver nok litt. Jeg har selv en Sidewinder Force Feedback joystick som jeg er meget fornøyd med. Jeg har også en MS gamevoice som jeg ikke er så fornøyd med.

 

Men MS har laget litt av hvert. F.eks. Trådløstelefoner :lol: Hvis noen ser på alle previewene på CDen til Win 98 FE (first edition)

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg har prøvd den der, og hvis det var den så er

scroll-hjulet _helt_ forj****lig!

 

Microsoft bør holde seg til software!

 

Liker ikke de mx900'erne jeg, de knappene på siden er irriterenes!

 

Nei, de er helt geniale, ihvertfall på internett, men hver til sin smak. ((eller noe))

 

Loghitech :w00t:

microsoft bør holde seg til ingenting.

Lenke til kommentar
Ganske så enig, Logitech er konge på mus og tastatur.

Sant nok - og på en del annet tilbehør også.

 

Innrømmer gjerne at jeg er 'Logitech-mann' - har trådløst tastatur og MX700 fra dem nå (har vel hatt minst 2 tastatur og mus fra dem tidligere også), i tillegg er jeg på mitt andre Logitech Webcam (4000 pro) og min første WingMan Gamepad, også den fra Logitech. Ratt og pedaler er også Logitech...

 

Hehe - de har ihvertfall huket meg som kunde :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...