Gå til innhold

SB Audigy bulk eller retail?


Anbefalte innlegg

Bør jeg kjøpe bulk eller retail?? Hørte det var mange kule programmer med hvis man kjøper retail.

 

:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener det seriøst, altså. Har dårlig erfaring med support/drivere på hjemmesidene(untatt nVIDIA) til store hardwaregiganter og har ikke så veldig mye erfaring med kjøp/installering av hardware/drivere.

Dessuten skal lydkortet presses inn i PCI'en i løpet av de neste dagene, så trenger seriøse svar FORT!

Lenke til kommentar

Vil anta at du får med driver-/LiveWare-cd ettersom Creative ikke lenger tillater nedlasting.

Som regel kan det være en forskjell på bulk/retail når det gjelder grafikk-kort... f.eks. høyere bussastighet. Ellers er det "glossy" manualer/brosjyrer som er ekstra :smile:

Lenke til kommentar
On 2002-03-10 12:34, Telcontar skrev:

Kan du presiere hvorfor det er problemer med Creative, sånne håpløse utsagn blir ikke tatt seriøst uansett.

 

Hallo?

 

Har du lest mange tidligere innlegg her og i andre forum? Har du sett mange innlegg om folk som har problemer med lydkort? Hvor mange av de som har problemer har Creative lydkort?

 

Har du fått med deg at Creative nesten er konkurs? At de har sparka MANGE av driver-programererene sine?

 

Og det er nettopp dette som er problemet. Hardwaren til Creative er jo brukbar, men driverene de lager ligner jo ikke grisen.

 

Så dersom du kan bruke en referanse driver (feks Nvidia's), og slipper å installere no fra Creative, burde det funke helt OK (ja, selv gfx kortet ditt).

 

[ Denne Melding var redigert av: covah på 2002-03-10 16:19 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-10 16:17, covah skrev:

Quote:


On 2002-03-10 12:34, Telcontar skrev:

Kan du presiere hvorfor det er problemer med Creative, sånne håpløse utsagn blir ikke tatt seriøst uansett.



 

Hallo?

 

Har du lest mange tidligere innlegg her og i andre forum? Har du sett mange innlegg om folk som har problemer med lydkort? Hvor mange av de som har problemer har Creative lydkort?

 

Har du fått med deg at Creative nesten er konkurs? At de har sparka MANGE av driver-programererene sine?

 

Og det er nettopp dette som er problemet. Hardwaren til Creative er jo brukbar, men driverene de lager ligner jo ikke grisen.

 

Så dersom du kan bruke en referanse driver (feks Nvidia's), og slipper å installere no fra Creative, burde det funke helt OK (ja, selv gfx kortet ditt).

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: covah på 2002-03-10 16:19 ]</font>

 

Kan ikke si at jeg har opplevd noen problemer med Creative korta mine, hverken skjermkort eller lydkort. Nå er jeg vant med å laste ned nyeste drivere til enhver tid da.

 

Uansett, så pekte min kritikk i retning av du ikke oppgav noen spesiell grunn for at Crative er dårlige i ditt først innlegg. Hadde ditt første innlegg vært som det andre hadde jeg ikke giddet å påpeke noe som helst.

 

Telcontar

 

 

_________________

[*]Dell Dimension XPS-R1200CelT

[*]Celeron Tualatin 1200MHz på BX440SECC1 med Powerleap konvertor

[*]768MB PC133 RAM, WD 80GB 7200rpm, WD 60GB 5400rpm

[*]CreATIve Geforce 3 Ti500

[/i]

 

[ Denne Melding var redigert av: Telcontar på 2002-03-11 08:47 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...