Gå til innhold

Paladin i Diablo II?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men det jeg mener er at det er veldig usansynelig at det er negere som er paladiner, paladinene stammer jo fra frankrike og venezia og var veldig hvite!

 

Det samme kan man også si om Sorceress, det moderne samfunn vil ha det til at det fantes mange trollkvinner noe det ikke gjorde, det fantes mest trollmenn!

 

Jeg tror blizzard gjorde dette bare for å redde sitt eget skinn fra folk som kaller alt i dag for rasisme, huff huff dagens verden... :(

Lenke til kommentar

Jeg synes også det var litt rart... Men det har noe med hvilket bilde du har i hodet av figuren... Blir som om Du forestilte deg hobbiter som små grønne menn, men ser hvordan de er filmatisert med skuffelse...

 

Selv ser jeg for meg paladin som en class i d&d som alle raser kan være... pleier (eller pleide) selv å spille paladin alv, og ser mer for meg legolas i rustning enn en mørkhudet mann...

 

Regner ikke det var noe rasistisk ment med dette, men bare en overraskelse over at figuren ikke stemte med ditt bilde... :)

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig med deg Melfacion at man må bruke fantasien, det gjør jeg også (Diablo nerd som jeg er :devil: )

 

Diablo er et utrolig godt spill, men mye henger ikke på greip. For eks. barbarene er jo av persisk opprinnelse og skal da være litt gul/brun aktig men han er snyhvit. Sorceress ser ut som en sigøyner og er kvinne?!

 

Amazonen er helt grei siden det ikke er så mye info om dem (men blondt hår?)

Så kommer man til pallyen som er neger, som jeg sa tidligere tilhørte paladinene frankrike og beskyttet den hellige gralen, som senere inntok venezia etter en omfattende krig! Og franskmennene er ganske enkelt hvite, eller var på den tiden!!

 

Nei den gode gamle warrioren i eneren :love:

Lenke til kommentar

Hva har diablouniverset med den virkelig verden å gjøre? Greit nok at du har gjort deg opp et bilde på forhånd, men i diablouniverset eksisterer hverken Frankrike eller Venezia, og paladinene kommer som sagt tidligere fra Zakarum hvor de er negere. Når det gjelder barbarene så kommer disse nordfra og har null og niks å gjøre med Persia.

Påvirker dette spillfølelsen er det noe galt med deg :)

Lenke til kommentar

Det er kanskje for å skape likevekt mellom kvinner og menn og hvite og brune.

Det hadde sikkert kommt noen protester visst det var bare menn og hvite folk med på Diablo. Desuten, visst du er Diablonerd så er det ikke så mye vits å fundere på opphavet til personene, men å spille til krampa tar deg.

Endret av _-Joacim-_
Lenke til kommentar
Hva har diablouniverset med den virkelig verden å gjøre? Greit nok at du har gjort deg opp et bilde på forhånd, men i diablouniverset eksisterer hverken Frankrike eller Venezia, og paladinene kommer som sagt tidligere fra Zakarum hvor de er negere. Når det gjelder barbarene så kommer disse nordfra og har null og niks å gjøre med Persia.

Påvirker dette spillfølelsen er det noe galt med deg :)

Dette mener jeg også :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...