Gå til innhold

Legion Y740 vs Triton 500


Anbefalte innlegg

Skal kjøpe laptop og står mellom disse to:

Noen som har erfaring med de? Siden det ikke er angrefrist nå i disse corona-tider syns jeg det er litt ekkelt å bruke så mye penger på PC.

https://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/50480/lenovo-legion-y740-15-6-barbar-gaming-pc-sort

  • Intel® Core™ i7-9750H-prosessor
  • Nvidia GeForce RTX 2070 Max-Q, 8 GB
  • 16 GB RAM,1 TB SSD, Nvidia G-Sync

https://www.power.no/data-og-tilbehoer/pc/baerbar-pc/acer-predator-triton-500-156-baerbar-datamaskin/p-1033572/

  • 15,6 Full HD (1920x1080) 144 Hz
  • Intel Core i7-9750H (2,6 GHz, 6 kjerner)
  • NVIDIA® GeForce® RTX™ 2070 Max-Q
  • Minne: 16 GB DDR4
  • Lagring: 1 TB M.2 SSD

Vil helst ikke vente da min gamle PC kjører Warzone med 15-20 FPS og blir for varm av FC5 ? 

Hadde i utgangspunktet tenkt maks 20K, men er ute etter en laptop som skal vare noen år. Er ikke så stort krav med støy, men varme har noe å si da jeg ofte gamer med PC-en i fanget (har liten plass). 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk, betyr det at jeg kan bruke PC-en en uke, og om jeg ser at den blir for varm/for mye støy så kan jeg likevel levere den tilbake? Eller er det kun snakk om dersom den er ubrukt?

Skulle så gjerne hatt tryggheten med at jeg kunne brukt PCen noen dager for å se om jeg er fornøyd.

Lenke til kommentar

Ja du kan bruker den.

Fra forbrukerrådet:

Når kan jeg bruke angreretten?

Avhenger av hvor du har handlet

Du har angrerett når:

  • kjøpet har blitt gjort over internett eller via telefon (og næringsdrivende har lagt opp til at salget skal skje på den måten).
  • kjøpet foregikk hjemme, på gaten eller stand – og du handlet for over 300 kroner.

Angreretten gjelder i EØS-landene.

OBS! Angreretten gjelder ikke når du kjøper fra en privatperson.

Hva er gyldig grunn?

Du behøver ikke å oppgi noen som helst grunn for å bruke angreretten, men du må holde fristen.

Kan jeg teste det jeg har kjøpt?

Du kan åpne emballasjen og undersøke varen. Hvis du gjør for omfattende undersøkelser, eller varen blir skadet, kan du risikere at du ikke får tilbake hele beløpet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...