Gå til innhold

Utvide wifi


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Google WiFi støtter ikke bromodus, og blir slik sett ikke noe spesielt bra å ha bak en annen ruter for en del. Hadde man valgt en mesh-løsning med bromodus-støtte, eksempelvis fra TP-Link, hadde det fungert. Med med det sagt, ruter-bak-ruter er for mange ikke et praktisk problem.

Hva mener du konkret her med at du har to nett å forholde deg til? Da tenker du på IP-ranger eller flere separate wifi-nett?

Og hva er årsaken til at du ønsker å fortsette å benytte Asus-ruteren? Google WiFi kan jo fungere som ruter. 

Lenke til kommentar
NULL skrev (8 timer siden):

Google WiFi støtter ikke bromodus, og blir slik sett ikke noe spesielt bra å ha bak en annen ruter for en del. Hadde man valgt en mesh-løsning med bromodus-støtte, eksempelvis fra TP-Link, hadde det fungert. Med med det sagt, ruter-bak-ruter er for mange ikke et praktisk problem.

Hva mener du konkret her med at du har to nett å forholde deg til? Da tenker du på IP-ranger eller flere separate wifi-nett?

Og hva er årsaken til at du ønsker å fortsette å benytte Asus-ruteren? Google WiFi kan jo fungere som ruter. 

Takk for svar. 

Sliter med dobbel nat. Er det eg mener med "to nett". 

Grunnen til at eg vil beholde asusen, tja si det. Egentlig ikkje noen grunn akkurat no som eg kommer på. 

 

Bedre forslag? Kjøpe nytt utstyr eller koble google wifi kun med altibox sin boks? 

Lenke til kommentar
1 hour ago, Villfaren said:

Grunnen til at eg vil beholde asusen, tja si det. Egentlig ikkje noen grunn akkurat no som eg kommer på. 

Bedre forslag? Kjøpe nytt utstyr eller koble google wifi kun med altibox sin boks? 

Høres vel i første omgang ut som det bare er greit å koble bort Asus-en og kun bruke Google WiFi-en....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...