MultiGamerClub Skrevet 31. mars 2020 Skrevet 31. mars 2020 Litt usikker på hva som forsaker dette, ser den skal til å poste / starte opp konsollen på starten når jeg trykker på start/power knappen til maskinen min, men av en eller annen rar grunn står den bare og "idler/venter" på konsoll vinduet i starten i rundt 10-20 sekunder før den først skyter igang. Står og venter der i 10-20 sekunder før den er rett inn i windows 10? Vanligvis under 10 sekunder og laste inn, nå bruker maskinen litt over 30 sekunder på å laste inn. Har ikke lite plass på OS-disken heller, med 155 GB ledig av 237 GB på en første generasjon Intel 660p. Noen som vet hva problemet kan være? Ikke oppstått på noe som dette tidligere.
geir__hk Skrevet 31. mars 2020 Skrevet 31. mars 2020 Kanskje du har fått installert malware. Foreslår du begynner med å liste opp spesifikasjoner på HW, alder om det er selvbygd og relevant historikk.
ex-jordbærplukker Skrevet 18. april 2020 Skrevet 18. april 2020 hvis jeg var deg ville jeg brukt crapcleaner/ccleaner til å skanne pcen for tull og tøys, ccleaner har også en funksjon som retter opp i windows registri filene som hjelper med raskere oppstart.
geir__hk Skrevet 18. april 2020 Skrevet 18. april 2020 Vel, nå har jo ikke trådstarter svart på spm, så han har vel kastet eller gitt bort riggen da . . .
ex-jordbærplukker Skrevet 18. april 2020 Skrevet 18. april 2020 kanskje maskinen hans brant opp under virusskanningen, den fant koronavirus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå