Jump to content
Sign in to follow this  
Empress

Burde jeg prøve litt mer?

Recommended Posts

Heisann der, jeg kjedet meg litt da og så begynte jeg å skjære litt i tre, prøvde å lage et ansikt litt da og så bare la jeg på litt sånne funny photo frame på nettet, hva syns dere så langt, burde jeg prøve litt mer?

2832B720-CB0B-40AB-991D-F0472F03059C.jpg

• Like 1

Skal begynne på å lage en kvinnebuste snart tror jeg, bare trenger litt mer tid på meg, men jeg laget en liten vase for moro skyld da med plass til en lliten blomst

thumbnail_PART_1585590331445.jpg

Edited by Empress
  • Like 1

Ansiktet har kanskje litt få konturer enda til å si så mye om, men dette er i hvert fall kreativt :) Fortsett på dem, og fortsett å laste opp! Interessant å følge med på! Det kan hende du må lage en del forskjellige ting før du virkelig finner retningen du skal bevege deg i. Begynte å tegne litt for litt over ett år sida, det var veldig morsomt, ble for mye stress i livet så jeg måtte slutte men jeg savner det litt.

Taurean skrev (30 minutter siden):

Ansiktet har kanskje litt få konturer enda til å si så mye om, men dette er i hvert fall kreativt :) Fortsett på dem, og fortsett å laste opp! Interessant å følge med på! Det kan hende du må lage en del forskjellige ting før du virkelig finner retningen du skal bevege deg i. Begynte å tegne litt for litt over ett år sida, det var veldig morsomt, ble for mye stress i livet så jeg måtte slutte men jeg savner det litt.

Takker så mye for det, du får tegne litt på si da :p

• Like 1

Det er gøy at du oppdaterer fra tid til annen :) Det skal bli morsomt å se hvordan det utvikler seg over måneder og år!

Taurean skrev (7 minutter siden):

Det er gøy at du oppdaterer fra tid til annen :) Det skal bli morsomt å se hvordan det utvikler seg over måneder og år!

Takker, bare lager litt ting her og der :p

• Like 1

Empress skrev (11 timer siden):

Bare tegnet litt for en kamerat

958D2500-8CD3-4CDD-9980-E853A17A7ABA.jpg

Abstrakt, dét liker jeg. Var sånn stil jeg begynte å tegne da jeg begynte for litt over ett år sida også. Bare la hodet inspirere fritt. Kjøp tusjpenner med forskjellige farger og fyll inn i det svarte, det blir stilig!

Taurean skrev (På 31.5.2020 den 5.12):

Abstrakt, dét liker jeg. Var sånn stil jeg begynte å tegne da jeg begynte for litt over ett år sida også. Bare la hodet inspirere fritt. Kjøp tusjpenner med forskjellige farger og fyll inn i det svarte, det blir stilig!

Tror deg :p

Veldig kult!! :)

Hadde vært kult å se en vase designet sånn som det. Svart med noen streker av de fargene.

Edited by Taurean