Gå til innhold

Et tastetrykk fra bestilling


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Skal bestille nå, til en kompis, vil bare høre om dette funker. Om dere skulle ha forslag til noe som burde byttes ut, må det finnes på komplett, for alt skal bestilles derfra.

 

AMD Athlon XP2500+ 1.833 GHz

 

LG CD-brenner IDE 52x/24x/52x/16x Combo

 

Seagate Barracuda 7200.7 120GB S-ATA

 

Abit NF7-S V2.0 Hovedkort Socket A SATA

 

Chieftec Dragon Midi Tower

 

TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB Dual Pack

 

Sapphire Radeon 9600XT Atlantis 128M DDR

 

Microsoft IntelliMouse Expl 3.0 + Icemat

 

Logitech Internet Navigator Keyboard

 

GlacialTech CPU-Vifte Socket A

 

2 stk EKL PAPST Kabinett Vifte 80x80x25mm

 

7 361,53 NOK

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

husk at seagate s-ata disken ikke har vanlig 12v kobling som cd-rom og ide disker... noen s-ata disker har slik kobling men ikke seagate...

 

det følger heller ikke med s-ata kabel (overføring), har i hvert fall ikke gjort det med meg før... så det er kanskje lurt å ordne til dette...

 

nå vet jeg ikke om du la med diskettstasjon men kan være greit å ha under win2k/winxp innstallering siden s-ata disken krever at man legger inn "raid driver" i oppstart av innstall...osv....blablabla....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
husk at seagate s-ata disken ikke har vanlig 12v kobling som cd-rom og ide disker... noen s-ata disker har slik kobling men ikke seagate...

 

det følger heller ikke med s-ata kabel (overføring), har i hvert fall ikke gjort det med meg før... så det er kanskje lurt å ordne til dette...

 

nå vet jeg ikke om du la med diskettstasjon men kan være greit å ha under win2k/winxp innstallering siden s-ata disken krever at man legger inn "raid driver" i oppstart av innstall...osv....blablabla....

Hvis jeg kjøper en vanlig IDE 3.5" harddisk, må vi stresse like mye da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
du får DVD-brenner for noen få hundrelapper ekstra...

Det er jeg fullstendig klar over, men jeg har måttet gjøre grove kutt for å få maskinen ned i pris. Grensen er egentlig 7k, men jeg klarte ikke kutte ned mer.

Lenke til kommentar

trenger da ikke noe floppy til install! De fleste som er så pass inn på data at de bygger pce'ene selv har som oftest en brenner som de kan svi over diverse driver og lage en boot cd.. Bruker selv Partion Magic sine boot-cd'er. har putte på 'alt' jeg trenger til instalen på denne cd platen. ink windows, drivere etc..

 

Har knappt brukt en floppy de siste par årene... :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
kjører selv det ultimate. Bærbar pc på ekstern skjerm/mus/tast. tyst som graven!

MEN.. langt fra noen gaming maskin

For øyeblikket gjør jeg det samme selv. Stille som graven. Blir nok vanskelig når jeg går over til Shuttle :roll: Tror ikke han bryr seg så mye om støy.

 

Edit:

 

Slik ser det ut nå:

 

1337.jpg

 

Jeg trenger bare 2 kabinettvifter og den som følger med prosessoren?

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...