Gå til innhold

Dårlig DisplayPort kabel eller skjerm?


Anbefalte innlegg

Om jeg spiller normalt på skjermen skjer det ingenting.. men, om jeg går opp fra gaming stolen så svartner skjerm 1 med displayport flere ganger før den returnerer til normalt.. Er ikke borte i bordet engang selv når jeg løfter meg opp. Usikker på hvordan så liten vibrasjon gjør at skjermen svartner.

Har byttet kabel til en nyere DisplayPort kabel så tror ikke noe er galt der, kan skjermen ha en feil? Er en ACER Predator XB271H Abmiprzx 144hz.

Standard 1920x1080 skjerm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Emile the rat skrev (2 timer siden):

Høres ut som min gamle hdmi kabel før den tok kvelden.

Jeg satser på at det er kabel som er synderen her.

Kjøpte ny DisplayPort kabel fra Chlas Ohlson for bare 3-4 måneder siden, trodde de levde litt lenger.

 

Har en sekundær skjerm med HDMI koblet til ettersom det er det eneste utenom VGA/DVI den har, får prøve med en annen DP kabel og se om det skjer noen endringer. Håper det bare er kabelen, blir tredje forsøk å bytte x)

Lenke til kommentar

Byttet fra en 2 meter Exibel DisplayPort kabel til en annet merke som heter Deltaco, samme problem.

Reiser meg opp av stolen, spesifikt armene på siden av stolen brukes til og løfte meg opp.. Svartner 5-6 ganger på Acer Predator skjermen som før.. Ikke kabalen med andre ord ? 

Endret av MultiGamerClub
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...