Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg fikk en ring..


Gjest 1fade...02e

Anbefalte innlegg

Gjest 1fade...02e

Jeg fikk en ring av kjærsten min, på morgenen på julaften. Ikke sånn overrekkelse, men den lå på kjøkkenet. Jeg gikk forbi den flere ganger så han sa at det var noe til meg der. Så så jeg den, En fin liten pakke med koselig kort på ?

Jeg lurte jo litt da, jeg er ikke noe smykkemenneske, sminker meg så godt som  aldri og er vel kanskje det motsatte av dollete. Koselig å få ring da, det er en fin ring og, gull med diamant på. 

Så har det seg sånn at jeg synes nesten det er for galt å gå med den hele tiden, den blir jo ripete og sånt. Så jeg la den i skuffen.. Og tenkte at jeg kanskje kunne spare den til fine anledninger. 

Meeen. Da lurte han på om jeg ikke hadde på ringen?  Og jeg sa at jeg ikke ville ripe den opp.. Men det føltes litt rart å si det.. Saken er også at jeg lurer på hva han mente med den. Han sa jo ingenting. Dette har jo blitt noe jeg lurer mer og mer på. Sendte han melding og spurte, men det svarte han ikke på.. Føler meg jo litt dum og. Man kan jo liksom ikke spørre rett ut, har jo liksom litt stolthet og.. Men å gå med den føles også litt som å fake en forlovelsesring..   Føles liksom litt som om jeg fikk et fint postkort uten at det stod noe skrevet på det.. 

Egentlig vet jeg ikke helt hvorfor jeg skrev det her men jeg må liksom si det til noen. Er det flere som hadde blitt sprø av dette eller er det bare meg som har hengt meg opp i ingenting? . 

Jeg skal spørre han igjen hva han mente, for jeg vil liksom vite om jeg kan behandle den som et vanlig smykke, eller om det var noe mer. Ble jo i tvil når det virker som om han forventer at den ikke skal av fingeren... Hmmm 

 

Anonymous poster hash: 1fade...02e

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er en ringbærer. Å bære en ring av makt er å være alene. Denne oppgaven er gitt deg. Hvis du ikke finner en vei, vil ingen gjøre det.

 

Neida, jeg synes det var litt rart. Hva stod det på kortet? Å bare gi en ring på den måten ville vært rart om det var et frieri, men det kan hende det skjer noe i løpet av dagen eller de neste dagene.

Endret av Taurean
Lenke til kommentar
Taurean skrev (51 minutter siden):

Du er en ringbærer. Å bære en ring av makt er å være alene. Denne oppgaven er gitt deg. Hvis du ikke finner en vei, vil ingen gjøre det.

 

Neida, jeg synes det var litt rart. Hva stod det på kortet? Å bare gi en ring på den måten ville vært rart om det var et frieri, men det kan hende det skjer noe i løpet av dagen eller de neste dagene.

Jeg tror egentlig ikke at det var et frieri jeg heller, derfor jeg tok den av. Men det var litt rart?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...