Gå til innhold

Finner ikke ekstern harddisk


Seko

Anbefalte innlegg

Ved et uhell ble firewire-kontakten fra min Maxtor 250 Gb eksterne harddisk trukket ut mens pcen var oppe og gikk..dette har resultert i at jeg ikke finner igjen hardisken under " Min datamaskin". Jeg har også lett under " device manger", men fant ikke noe der heller

Stømforsyningen virker ok og disken høres ut til og "gå" normalt men det er også alt.

Det var ikke så veldig mye som var lagt inn ennå men en god del foto og litt dokumenter er tydeligvis borte for godt..

 

Er disken ødelagt eller er det mulig at jeg kan redde det lille som var lagt inn...Noen gode råd.... ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sier at FW kontakten ble trukket ut, har du satt den inn igjen? :p

 

Jeg har selv en maxtor PS7000 250GB ekstern hdd som jeg kjører på FW. Det er ikke noe problem å dra ut FW kontakten (og det skal det jo heller ikke være). Har du USB også eller? Da kunne du jo prøve det. Du burde i allfall prøve disken på en annen maskin også.

Lenke til kommentar

Vel har juleribba og diverse andre godsaker gjort at jeg har blitt litt sløv i løpet av jula, men...så sløv har jeg ikke blitt :)

Men som du sier så har jeg jo usb også, så det er kanskje verdt et forsøk....Hvis det ikke nytter så får jeg anledning til å prøve disken på en annen maskin i morgen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...