Gå til innhold

Mobilkjøp


Kasor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal kjøpe meg mobil i løpet av denne uka, og jeg har ikke PEILING på hvilken. Har stått mellom Sony Ericsson's T610 og Nokia's 7250i lenge nå, men vet ikke hvilken jeg skal kjøpe.. :ermm:

 

Har noen tips eller råd til meg om hvilken?

På forhånd tuuusen takk!

7250i har radio og mere minne(dobbelt så mye)

T610 har Bluetooth og dobbelt så høy skerm.

 

Bedøm selv.

 

PS:T610 har ganske mye bedere batteritid og man kan feste på en radio.

Lenke til kommentar

Etter det jeg har lest av tester og erfaringer fra produktene, vil jeg si at det ser ut som t610 er det beste valget.

 

Jeg har riktignok bare hatt N7250i, så jeg må uttale meg utifra den. Må si at jeg var ganske så fornøyd med den, fant ikke noe irriterende ved den faktisk. Radio er også najs å ha synes jeg. Så uansett hva du gjør, så er iallefall ikke 7250i noe dårlig valg spør du meg.

Endret av sirpetterjones
Lenke til kommentar
Du kan jo også se på st55... Vis du ikke trenger bluetoth og vil ha god skjerm og godt kamera!

S55 har også kamra da men, det tror jeg faktsisk T610 har også (et par av de andre har bluetooth også) Så det var egentlig iike et serli bra argument for ST55, men derimot at den har god skjerm og bra kamera er ikke til å komme utenom at er en vesentlig faktor når en skal kjøpe seg mobil med fargeskjerm!

 

Edit: Skulle egentlig skrive MMS, men...

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
jeg ville valgt t610 av de to ihvertfall, men jeg ville heller tatt E700, Z600, SX1 eller venta på Noen av dde nye nokiane som Nokia 7600... Drit tøff og en god Series 60 også! :yes:

Trodde ikke 7600 hadde det... Mener jeg har lest at den har det vanlige nokia opperativsystemet....

 

Og ellers ville jeg valgt t610 av disse 2 modellene... Det eneste7250 er bedre på er vel str...?

Lenke til kommentar
er ikke S55 bare ca like bra som T68i da? de har samme oppløsning på skjermen og samme fargedybde men S55 har java. Det er ganske dårlig at en tlf som kommer et år etter T68i har samme skjerm.

De er ganske like i bunn og i grunn, men kan alikevel påpeke et par forskjeller:

 

T68i: overlegen på batteri kapasitet, men henger seg hele tiden osv

Den har kanskje litt finere design...

 

S55: Er den beste mobilen jeg har vært borti (i vert fall med tanke på pris) når det gjelder dataoverføring. Du kan sende bilder, spill, animasjoner osv, osv. enkelt med kabel og programvare som følger med (eller bluetooth) har selv 500 spill på dataen som jeg kan legge over til mobilen (litt lattis med så mange, men jeg lastet ned noen packs fra kazaa UTEN Å FÅ VIRUS :thumbs: )

Har da relativt standard batteri på 250 eller 230 timer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...