Gå til innhold

Problemer med artifacts på min X34A

Emsal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke skjermen er defekt Ser ut som du har under- eller overspenning på strømnettet. Hadde samme problem da strømmen gikk for noen uker siden, og jeg trodde PCen var gått. Viste seg å være underspenning på strømnettet i følge elektriker som så på det.

Er skjermen koblet til et overspenningsvern? 

Emsal skrev (1 time siden):

Det er den ikke. Slo den på nå og alt ser ok ut igjen. Det var merkelig. Kanskje det er noe i det du sier da det blåser kraftig her.

Opplevde det samme med min skjerm. Om det er noe i det han elektrikeren fortalte vet jeg ikke. 

Syns selv at det var like merkelig :) Jeg trodde jo PCen hadde tatt kvelden for hadde samme artifacts som du har på de bildene på alle skjermene mine.

24 minutes ago, Emile the rat said:

Opplevde det samme med min skjerm. Om det er noe i det han elektrikeren fortalte vet jeg ikke. 

Syns selv at det var like merkelig :) Jeg trodde jo PCen hadde tatt kvelden for hadde samme artifacts som du har på de bildene på alle skjermene mine.

Jeg har 2 skjermer og det skjedde bare på X34en, ikke på den andre.

En annen ting som gjorde at jeg enda mer var at tastaturet begynte å bli defekt også , skjedde plutselig i dag når jeg koblet opp PCen. Blinkende leds og får ikke skrevet i det sekundet den blinker. 10 år (?) gammelt Microsoft sidewinder et eller annet. Prøvde 3 forskjellige USB porter.

Emsal skrev (48 minutter siden):

Jeg har 2 skjermer og det skjedde bare på X34en, ikke på den andre.

En annen ting som gjorde at jeg enda mer var at tastaturet begynte å bli defekt også , skjedde plutselig i dag når jeg koblet opp PCen. Blinkende leds og får ikke skrevet i det sekundet den blinker. 10 år (?) gammelt Microsoft sidewinder et eller annet. Prøvde 3 forskjellige USB porter.

Merkelige greier ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...