Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja da har eg hengt opp trusene mine til tørk. Utroligt nok klatret Yiddo opp på balkisen min og stjal et par truser som han nå har satt på hodet. 

Endret av Deila
Skrevet
Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Skal være naken når jeg jobber med eksamen på Zoom i morgen.

Noe annet ville være et sjokk! 

Skrevet
Deila skrev (Akkurat nå):

Ja da har eg hengt opp trusene mine til tørk. Utroligt nok klatret ohlala opp på balkisen min og stjal et par truser som han nå har satt på hodet. 

Det er vel dagligdags Deila?

Skrevet
Yiddo10 skrev (Akkurat nå):

Befriende å fjerne timeplanen for skolen fra bokmerker. Over to måneder til neste gang man trenger å bokmerke en timeplan.

Ah i morgen leverer jeg eksamen og er en fri mann. Blir jo fortsatt en del jobbing i sommer, men slipper å tenke på skole på en stund. Bare 1 år igjen av bachelor når for oss begge, Yiddo. 

Skrevet
Deila skrev (Akkurat nå):

Ah i morgen leverer jeg eksamen og er en fri mann. Blir jo fortsatt en del jobbing i sommer, men slipper å tenke på skole på en stund. Bare 1 år igjen av bachelor når for oss begge, Yiddo. 

Jeg må dessverre vente en uke til levering, men jobber vi veldig godt de neste 4-5 dagene, så er man forhåpentligvis ferdig litt før og trenger bare å se over og sånt de siste dagene. Akkurat til denne eksamenen er min største prioritet at vi ikke skal stryke, dessverre.

• Innsiktsfullt 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...