Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Hvem finner ikke dette interessant, skjønte de ikke faget?

De håper at bare en skal gjøre jobben. Jeg har ikke tid til det. Målet er å lære mest mulig nå, så leverer man inn eksamen og finner seg ny gruppe til høsten. Snyltere får klare seg sjøl.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Granca skrev (1 minutt siden):

Apropos det, jeg hater å gå på fotballkamp med deg, for du blir så jævlig kåt når det nærmer seg pause. Underlig karaktertrekk. Og litt plagsomt. Denner måtte bare ut og frem i lyset. Lurer litt på hvordan dette startet?

Det var da min mor var Au Pair i denner Engelanden, sjølvsakten. Henner viste meg en fetish hun hadde hatt lenge. Å tisse i den bukselomme til den foran deg da man var på fotballkamp. Efter det har min store lidenskap været å tisse i bukselommen til den foran meg i den paikø i den Pause

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Det var da min mor var Au Pair i denner Engelanden, sjølvsakten. Henner viste meg en fetish hun hadde hatt lenge. Å tisse i den bukselomme til den foran deg da man var på fotballkamp. Efter det har min store lidenskap været å tisse i bukselommen til den foran meg i den paikø i den Pause

Dette forklarte alt kort og konsist. Nå gir det mening!

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

De håper at bare en skal gjøre jobben. Jeg har ikke tid til det. Målet er å lære mest mulig nå, så leverer man inn eksamen og finner seg ny gruppe til høsten. Snyltere får klare seg sjøl.

Jeg hadde ihvertfall syntes dette var kjempeinteressant. Altså hvordan dette fungerer i forhold til reklame i sosiale medier og andre steder, regner med at det var noe av greia med oppgaven?

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde ihvertfall syntes dette var kjempeinteressant. Altså hvordan dette fungerer i forhold til reklame i sosiale medier og andre steder, regner med at det var noe av greia med oppgaven?

Jepp. Vi skulle lansere, også markedsføre seg i sosiale medier. I tillegg har vi 4000 kroner å annonsere for i Facebook etter å ha tatt et kurs der. Man har også muligheten til å sende ut nyhetsbrev og jeg tenkte å forsøke å engasjere noen influensere. Men neida; et par poster på Face og Insta, ett nyhetsbrev, og en annonse, så var folk fornøyde. Må krige for å få til noe mer, men jeg skal i hvert fall annonsere et par ganger til på Facebook, sende et par nyhetsbrev å gjøre mer ut av det.

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (3 minutter siden):

Er du noe eldre enn dem du skulle jobbe sammen med Yiddo?

Det er korrekt. Antageligvis kommer det nok med årene. Jeg var nok noe laidback selv da jeg var på deres alder, så sånn sett kjenner jeg meg selv igjen, men dette er av den ekstreme sorten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...