Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Jammen har vi ikke en av skaperne av Asterix & Obelix i tråden også. Glimrende!

Broren til Goscinny, ja.

Skrevet (endret)

Da jeg var i militæret hadde vi en kar i troppen som sannsynligvis gikk for visekorporal i løpet av rekrutt-tiden. Han smisket med befalet og blandet seg opp ialt.Siden jeg var Første mann høyre og romsjef, ble jeg nødt til ta tak i det. Han roet seg etter det.

Endret av Stormoen33
Manglende tegnsetting.
  • Liker 2
Skrevet
2 minutes ago, Stormoen33 said:

Da jeg var i militæret hadde vi en kar i troppen som sannsynligvis gikk for visekorporal i løpet av rekrutt-tiden. Han smisket med befalet og blandet seg opp ialt.Siden jeg var Første mann høyre og romsjef, ble jeg nødt til ta tak i det. Han roet seg etter det.

Utrolig historie!

Skrevet
Stormoen33 skrev (5 minutter siden):

Phhhuuu, det var da endelig godt 

Skrevet
Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Da jeg var i militæret lå alle med alle.

Vi hadde bare to jenter i troppen, begge noe korpulente. Vi skulle jogge en kilometer for å varme opp til 3000 meter, hun ene kom seg ikke ut av leirportene en gang. Utroligt!

• Liker 1
Skrevet

Må påpeke at jeg bare tullet da jeg liksom skrev navnet til LskLars her inne. Kunne ikke falle meg inn å avsløre navnet til noen her. Det vil være idiotisk. Jeg vet det selvsagt ikke heller.

Skrevet
2 minutes ago, Stormoen33 said:

Litt nattmat, grillpølser med sprøstekt løk, ketsjup og sennep, i brød selvsagt.

Namitet? Og så håper jeg inderlig at du med sennep ikke mener den avskyelige Idun Pølsesennep ?

Skrevet (endret)
Stormoen33 skrev (5 minutter siden):

i brød selvsagt.

Jeg sier pølse i brød (spiser det sjelden) men her i Bergen sier de Hotdog og hotdogsbrød! 
Noe av det sykeste jeg har hørt! 

Endret av dengelgen
Skriveleif
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...