Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SirOwen skrev (16 timer siden):

What does the ? say?

Spoiler

 

Fikk endelig innpass her, og tenkte da å benytte anledningen til å la Finnegan Fox besvare spørsmålet ditt, samt spørre om noen av dere vet hvordan man får lasta opp bilde/avatar til bruker/profilen, virker som jeg står litt fast, eller ikke helt har satt meg godt nok inn i dette forumets oppsett for slikt, enda.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
11 minutes ago, Frank.N.Steen said:
  Reveal hidden contents

 

Fikk endelig innpass her, og tenkte da å benytte anledningen til å la Finnegan Fox besvare spørsmålet ditt, samt spørre om noen av dere vet hvordan man får lasta opp bilde/avatar til bruker/profilen, virker som jeg står litt fast, eller ikke helt har satt meg godt nok inn i dette forumets oppsett for slikt, enda.

Velkommen.

Inne på profilen din trykker du på det lille ikonet på bildet ditt for å skifte profilbilde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
SirOwen skrev (15 minutter siden):

Velkommen.

Inne på profilen din trykker du på det lille ikonet på bildet ditt for å skifte profilbilde.

Takk for velkomsten ?

Ser nå at det tar visst litt tid (et par dager, eller lengre) før nye brukere kan velge profilbilde, og er visstnok et virkemiddel for å hindre spamming, eller i hvert fall i følge en post fra 2019 i "Tilbakemeldinger til forumet".

Så da får jeg nok bare "holde ut" og vise at man ikke er en spæmmer, men en mer "seriøs" fyr.

Lenke til kommentar

Er allerede godt i gang med Predator, men til min overraskelse lå den inne på Off-topic delen, ikke at det er noe galt i det, men en slik klassiker og med så mye potensiale om en masse herlig diskusjon og moro, burde jo foregå i filmdelen. Men, snakker gjerne Predator og 80-talls action hvor enn det måtte være. 

Lenke til kommentar
Granca skrev (1 minutt siden):

Kan vi diskutere ''Den siste speider'' også? En av de festligste filmene jeg vet om! Rart det ikke kom en oppfølger.

Selvfølgelig. Fantastisk fet film, med Bruce Willis i toppform og er så gjennomført casual bad ass, og så mange heftige one-liners, Milo "Yes, I am the Bad Guy!" og Shane Black var virkelig skuddsikker på den tiden.

Spoiler

 

 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Frank.N.Steen skrev (1 minutt siden):

Selvfølgelig. Fantastisk fet film, med Bruce Willis i toppform og er så gjennomført casual bad ass, og så mange heftige one-liners, Milo "Yes, I am the Bad Guy!" og Shane Black var virkelig skuddsikker på den tiden.

Endelig en som liker ''mine'' filmer. Glad du kom over! Tror du har sett mye også. Har merket meg at vi har mye av den samme smaken på vgd, selv om jeg ikke har kommentert mye.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, jeg satt vel litt for lenge på "gjerdet" å så an, men når lengre og fyldigere innlegg over et år tilbake, ble bare slettet uten noen annen grunn enn at de var "redigert", så tente jeg på alle plugger. Har også innsett at det er dårlig nytt for Ringenes Herre fansen på VGD, og da spesielt de som setter komponist Howard Shore sitt musikalske bidrag høyt, da det navnet var nok til at en eller flere innlegg i åttitallstråden på VGD ble fjernet, og mulig hans navn ble funnet for grovt, da ikke ulikt Offshore.

Synd det skulle bli sånn, for jeg likte meg på VGD, men det går grenser for hva brukerne der inne skal finne seg i, og vil tro at det kommer kanskje en god del nye medlemmer over hit, de neste ukene.

Som nybegynner har man visstnok kun maks 10 innlegg per døgn, og jeg har brukt opp alle 10, så da må jeg nok vente til i morgen før neste post. ? Innser jo at dette er nok et forsøk i å kvitte seg med spammere og useriøse "brukere", men var jo kommet såpass godt i gang, så litt kjipt, men greit, da tar man en time-out til i morgen. ?

VuDjhGS.gif

Hadde til og med funnet en artig gif i forbindelse med Ale nevnte kult-perlen Bubba Ho-Tep (2002), men usikker på om den vil gå gjennom eller ei, men lar det bli min siste bidrag i dag, og heller håpe at man får litt  mer enn 10 innlegg i morgen som maksgrense.

 

Endret av Frank.N.Steen
  • Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...