Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dengelgen skrev (1 minutt siden):

Har aldri vært der, men hva er egentlig opplegget? Skal vi bo på samme hotell, bungalow eller hva?

Meh. Det bestemmer vi vel selv. Lars skal vel med frue og avkom. Jeg er fornøyd bare jeg har eget soverom. Du bestemmer det meste selv, det er vel ikke noe opplegg. Foreløpig. Og hvem vet hva coronagreia vil bringe av restriksjoner. Kan kun love mye god mat, mye drekking, mye fliring, og noen gode (vors-)filmer. Eventuelt. Og strålende sommervær.

Lenke til kommentar
Granca skrev (1 minutt siden):

Kan kun love mye god mat, mye drekking, mye fliring, og noen gode (vors-)filmer. Eventuelt. Og strålende sommervær

Høres ut som noe  jeg kan like veldig godt -det er en stund til da.... 
Lars skal vel ikke være der i flere måneder som du var i vinter?

Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden):

Jo da, men hvem i helvete gjør det egentlig. Ingen. Så da blir det bare tøys, i beste fall. 

 

Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden):

Jo da, men hvem i helvete gjør det egentlig. Ingen. Så da blir det bare tøys, i beste fall. 

Selvsagt. Bonden kan nok finne på det. Utelukker det i hvert fall ikke. Drag er IKKE noe for meg...

Lenke til kommentar
Granca skrev (Akkurat nå):

Nei. Han tar vel to uker, tror jeg. Får vel slippe unna en kveld eller to.

Den er grei, jeg er jo singel så jeg bestemmer jo selv hva jeg gjør. 
Ikke så godt å planlegge noe nå, men hadde vært veldig kjekt å møte folk fra vgd irl
Drikking er jeg ikke fremmed for, drikker ikke alene da.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
dengelgen skrev (1 minutt siden):

Den er grei, jeg er jo singel så jeg bestemmer jo selv hva jeg gjør. 
Ikke så godt å planlegge noe nå, men hadde vært veldig kjekt å møte folk fra vgd irl
Drikking er jeg ikke fremmed for, drikker ikke alene da.....

Drikker aldri alene. Og så blir det billeie(150 kr dagen ca, totalt) og litt kjøring rundt på øya. Overraskende mye å se. Vill natur faktisk.
Og selvsagt sol, bad og elbowtitting.

Lenke til kommentar
Granca skrev (1 minutt siden):

Litt av en duo. Fatter ikke hva de gjør på nettet. Bare sabotering og hesligheter dagen lang.

Den ene prøver å fremstå som alternativ og kul i søk på informasjon om andre. Pensjonistdagene er nok lange. Den andre prøver å skaffe seg venner, vel vitende om at han ikke vil lykkes. Trist skue. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...