Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HYYYL skrev (18 minutter siden):

Du er naiv om du tror damer er mindre opptatt av utseende til menn.
 

Nei. Nå er DU naiv. Leste nettopp forskning på dette. Damer er opptatt av så mye annet, som for eksempel statusen til mannen, hans evner som forsørger osv. Dette tenker menn ikke på i det hele tatt hos en kvinne. De vil bare ha så mye sex som mulig, med så mange som mulig. Grovt sagt.

Lenke til kommentar
Granca skrev (Akkurat nå):

Nei. Nå er DU naiv. Leste nettopp forskning på dette. Damer er opptatt av så mye annet, som for eksempel statusen til mannen, hans evner som forsørger osv. Dette tenker menn ikke på i det hele tatt hos en kvinne. De vil bare ha så mye sex som mulig, med så mange som mulig. Grovt sagt.

Er ikke helt enig i dette Granca.

Lenke til kommentar
Granca skrev (Akkurat nå):

Nei. Nå er DU naiv. Leste nettopp forskning på dette. Damer er opptatt av så mye annet, som for eksempel statusen til mannen, hans evner som forsørger osv. Dette tenker menn ikke på i det hele tatt hos en kvinne. De vil bare ha så mye sex som mulig, med så mange som mulig. Grovt sagt.

Man kan bare ta en svipptur til England for å få bekreftet dette. Tror ikke man behøver å dra så langt heller. 

Lenke til kommentar
Granca skrev (2 minutter siden):

Nå er DU naiv. Leste nettopp forskning på dette. Damer er opptatt av så mye annet, som for eksempel statusen til mannen, hans evner som forsørger osv.

Det er gammel forskning, fra den tid da kvinner var helt eller delvis avhengi av menns økonomi.
Slik er det ikke i dag.
Skal love deg at kvinner er temmelig opptatt av menns utseende.
Hadde du vært en flue på veggen i et venninnegjeng hadde du muligens fått bakoversveis.

Lenke til kommentar
Granca skrev (Akkurat nå):

Javel. Jeg sa ''de fleste''.

Kan korrigere meg litt. JA, vi er opptatt av kvinners utseende, men det betyr jo ikke at vi mener de må være pene for å falle for dem. Selv mener jeg meg veldig heldig når jeg finner ulike attraksjoner hos kvinner, eks. øynene, smilet, utstrålingen,humor, selvironi, men mest av alt personligheten. 

Lenke til kommentar
HYYYL skrev (4 minutter siden):

Skal love deg at kvinner er temmelig opptatt av menns utseende.

Da er det to ting som er direkte merkelig for meg. 

1) når vi gutta har treff eller er på tur, så snakker vi aldri om våre kvinners utseende, forfall etc. ALDRI.

2) når vi gutta har treff eller er på tur, så snakker vi aldri om at våre kvinner har gitt hint om at vi må trene for å se mer spenstig ut, aldri om at de er misfornøyde med hvordan vi ser ut. ALDRI.

Endret av Tyttebærtryne
tekstkorrigering
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (10 minutter siden):

Er ikke helt enig i dette Granca.

 

HYYYL skrev (6 minutter siden):

Det er gammel forskning, fra den tid da kvinner var helt eller delvis avhengi av menns økonomi.
Slik er det ikke i dag.
Skal love deg at kvinner er temmelig opptatt av menns utseende.
Hadde du vært en flue på veggen i et venninnegjeng hadde du muligens fått bakoversveis.

Dette er fersk forskning. Jeg har sakset dette:

''Norske menn legger dermed i høyere grad vekt på utseendet ved en kjæreste enn norske kvinner. 14 % har det som sin førsteprioritet mot 5 % av kvinnene, og 16 % gir utseendet andreplass mot 9 % av kvinner.''

Fra yougov.
Dette er fra november '17. Skrevet av en kvinne, Tove Keldsen.

Endret av Granca
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Granca skrev (2 minutter siden):

 

Dette er fersk forskning. Jeg har sakset dette:

''Norske menn legger dermed i høyere grad vekt på utseendet ved en kjæreste enn norske kvinner. 14 % har det som sin førsteprioritet mot 5 % av kvinnene, og 16 % gir utseendet andreplass mot 9 % av kvinner.''

Fra yougov.

Her vil jeg si det er store rom for tolkning siden prosentene er så lave ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...