Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hva jeg skal si ass. Bor med foreldrene mine og pappa røyker, så blir oftere turer i butikken for mamma enn jeg liker. De har en litt casual holdning til det siden Fredrikstad er så lite rammet generelt. Jeg blir sikkert smittet en gang til innen de neste månedene på en eller annen måte. Heldigvis smitta jeg ikke dem når jeg var syk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stormoen33 skrev (20 minutter siden):

Jeg vet, den lokale Rema-butikken har blitt ombygd i disse dager, handler ikke så mye der, men en ting eller to som de bare har der. (Lynlåsposer til en billig penge i dette tilfellet) Gikk rundt og rundt i butikken og fant dem ikke, traff på sjefen der og sa at nå har dere rotet skikkelig, hyggelig fyr som tok det med godt humør.

Jeg vet jo hvor basisvarene jeg handler ofte er, men hvis man skal finne noen litt utenfor normalen som for eksempel lynlåsposer så er det et helvete på Rema. Så kjenner til det ja. 

Endret av Nattkjolemedurin
Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (1 minutt siden):

Jeg vet ikke hva jeg skal si ass. Bor med foreldrene mine og pappa røyker, så blir oftere turer i butikken for mamma enn jeg liker. De har en litt casual holdning til det siden Fredrikstad er så lite rammet generelt. Jeg blir sikkert smittet en gang til innen de neste månedene på en eller annen måte. Heldigvis smitta jeg ikke dem når jeg var syk.

Hvordan løste dere dette når du var syk og bodde hjemme egentlig? Ble du helt isolert inne på prymperommet?

Lenke til kommentar
Just now, Nattkjolemedurin said:

Hvordan løste dere dette når du var syk og bodde hjemme egentlig? Ble du helt isolert inne på prymperommet?

Jeg har hele nedetasjen for meg selv. Spiste alene når jeg spiste (tydelig ut fra matbildene jeg tok sikkert). Har egen dusj og toalett her nede. Bra at de ikke stresser med det og noe har sikkert vært for at jeg skulle takle det psykisk. Mange har jo den holdningen at det ikke er farlig for unge, men det beste er nok å være så forsiktig som mulig.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (8 minutter siden):

Jeg har hele nedetasjen for meg selv. Spiste alene når jeg spiste (tydelig ut fra matbildene jeg tok sikkert). Har egen dusj og toalett her nede. Bra at de ikke stresser med det og noe har sikkert vært for at jeg skulle takle det psykisk. Mange har jo den holdningen at det ikke er farlig for unge, men det beste er nok å være så forsiktig som mulig.

Aha, ja jeg forstår. Det er viktig og være forsiktig som du sier, da det smitter helt sykt enkelt. Digg med leilighet i kjelleren da, hadde det jeg også når jeg bodde hjemme, nå leies den ut. 

Noen foreldre er litt for laidback på dette, kanskje de som har eldre barn? Synes det tok for lang tid før Pappa og kjæresten hans tok det på alvor, og de jobber innenfor helse også. I starten var det jeg som var mest forsiktig og som ikke ville komme på besøk. Nå har det snudd litt og kjæresten til pappa er ganske hysterisk. Tok sin tid før dem våknet.

Endret av Nattkjolemedurin
Lenke til kommentar

Virker imidlertid som at frykten/støkken vi fikk når tiltakene ble innført er i ferd med å forsvinne, men heldigvis har vi lært dette med antibac og avstand, så endel butikker er i ferd med å åpne opp igjen. Husker jeg var med min mor på Mega noen dager etter at tiltakene ble innført. Dette var i halv seks tiden på kvelden og en eller full parkeringsplass var nærmest tom, ikveld var det nærmest tilbake til det normale. Som sagt reglene følges og det er bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, Stormoen33 said:

Skal ikke alle det? Begynne enda en gang på Gran Tourismo skolen for å få gull på alle testene?

Jo, alle skal vel det. Skal visst koste ca 5 laken. Nå som jeg har mye tid til overs, vurderer jeg å entre den verdenen igjen. Hadde noen massive opplevelser med spill som Jak and Daxter, for ikke å snakke om intense Heavy Rain.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...