Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SirOwen skrev (6 minutter siden):

Må ha mobilen på lydløs, vettu.

Pleier normalt å ha det, så vet ikke hva som skjedde. Alarmen sto på kl 10 også. Var ikke forberedt på noe møte i dag, men hadde tydeligvis godtatt en inkalling for sikkert 1 måned siden eller noe. Glemt det bort. 

Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (2 minutter siden):

Hvilke forhåndsregler gjør dere når dere er i butikken da? Bruker dere handsker?

Vasker hendene med antibac eller såpe før jeg går inn. Holder avstand, men ingen hansker eller maske her. Vasker hendene på nytt når jeg kommer inn døren og har vært ute. 

Endret av Nattkjolemedurin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (Akkurat nå):

Hvilke forhåndsregler gjør dere når dere er i butikken da? Bruker dere handsker?

Vasker hendene eller bruke Antibac der det er tilgjengelig, sniker meg så nærme reolene som mulig, om det er to foran meg tar jeg en annen vei i stedet for. Handleturen kan således ta et par timer om andre folk er vanskelige da. (Og det er de jo)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En handletur kan jo ta en liten stund da. Spesielt om butikken er stor. Jeg har bodd der jeg bor i over et år nå, blir fortsatt ikke kjent i den forbanna Rema butikken. I tillegg så flytter de jevnlig på varer, bare for å gjøre det ekstra vanskelig. Så jeg må ikke bare huske hvor ting står, jeg må også huske de ulike stedene de kan ha flyttet varene til. 

Endret av Nattkjolemedurin
Lenke til kommentar
Nattkjolemedurin skrev (1 minutt siden):

En handletur kan jo ta en liten stund da. Spesielt om butikken er stor. Jeg har bodd der jeg bor i over et år nå, blir fortsatt ikke kjent i den forbanna Rema butikken. I tillegg så flytter de jevnlig på varer, bare for å gjøre det ekstra vanskelig. Så må jeg må ikke bare huske hvor ting står, jeg må også huske de ulike stedene de kan ha flyttet varen til. 

Jeg vet, den lokale Rema-butikken har blitt ombygd i disse dager, handler ikke så mye der, men en ting eller to som de bare har der. (Lynlåsposer til en billig penge i dette tilfellet) Gikk rundt og rundt i butikken og fant dem ikke, traff på sjefen der og sa at nå har dere rotet skikkelig, hyggelig fyr som tok det med godt humør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
17 minutes ago, Ale-Fawk said:

Hvilke forhåndsregler gjør dere når dere er i butikken da? Bruker dere handsker?

Brukte hansker på Rema og Kiwi i kveld, men det er første gangen jeg har husket å ta dem på. Så at Rema hadde satt ut eske med hansker, men den var selvsagt tom. 

Handlet inn for to uker, tar litt tid, men er deilig å slippe butikker de neste 14 dagene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
7 minutes ago, SirOwen said:

Brukte hansker på Rema og Kiwi i kveld, men det er første gangen jeg har husket å ta dem på. Så at Rema hadde satt ut eske med hansker, men den var selvsagt tom. 

Handlet inn for to uker, tar litt tid, men er deilig å slippe butikker de neste 14 dagene.

Smart.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...